دانلود Ferdium 6.7.1 – لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

دانلود Ferdium 6.0.0 Beta 2 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

 

دانلود Ferdium

| لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز |

 

Ferdium 6.7.1 نام یک لانچر جدید، زیبا و کاربردی برای کاربران سیستم‌عامل ویندوز است که به کمک آن، شما می‌توانید تمامی اپلیکیشن‌های خود را در یک محیط واحد مدیریت و به آن دسترسی داشته باشید. با این نرم افزار شما می‌توانید کلیه اپ‌های کاربردی در سیستم نظیر Discord, Gmail, Messenger, Teams و … را با سهولت بسیار از طریق همین برنامه مدیریت و به آن دسترسی داشته باشید. اپ لانچرها، ابزارهایی کاربردی و قوی برای دسترسی هرچه ساده و سریع‌تر به برنامه‌های مختلف در ویندوز هستند. در واقع با نصب یک لانچر در سیستم خود می‌توانید تمامی برنامه‌ها را در آن قرار دهید و از تازه‌ترین رویدادهای آن مطلع شده و از همین طریق به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار متن‌باز و کاربردی است که می‌تواند در مواقع لازم برای شما کارکردی مفید داشته باشد. با این نرم افزار، شما می‌توانید برنامه‌هایی که در طول روز بیشتر با آن سر و کار دارید را همواره در یک محیط زیبا با قابلیت دسترسی سریع در اختیار داشته باشید. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که تمامی سرویس‌ها و برنامه‌ها را از داخل محیط همین نرم افزار اجرا و در هر زمان، به سرعت به ابزارهای پرکاربرد خود مثل WhatsApp, WeChat, Tweetdeck, ProtonMail, Skype و … دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Ferdium را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ferdium :

– امکان اضافه کردن تمام سرویس‌ها با قابلیت دسترسی سریع به آن‌ها

– قابلیت ایجاد فضای کار در دسکتاپ سیستم برای بهبود فرآیندهای کاری

– دارا بودن پنل مخصوص Todo برای انجام امور روزانه

– امکان دسترسی به تمام سرویس‌ها و فضاهای کاری از طریق یک اکانت Ferdium

– دارا بودن امنیت بسیار بالا و رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ferdium.cover1  300x225 - دانلود Ferdium 6.7.1 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز Ferdium.cover2  300x225 - دانلود Ferdium 6.7.1 - لانچر زیبا و کاربردی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 113/117 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR