دانلود WirePeep 1.1.4 – نرم افزار مانیتور و نظارت بر ارتباط اینترنتی

دانلود WirePeep 1.1.4 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر ارتباط اینترنتی

 

دانلود WirePeep

| نرم افزار مانیتور و نظارت بر ارتباط اینترنتی |

 

WirePeep 1.1.4 نرم افزاری جدید، رایگان و متن‌باز برای مانیتور کردن کانکشن اینترنتی کاربر است که با استفاده از آن شما می‌توانید در تمام 24 ساعت شبانه‌روز، ساعات قطعی و یا در دسترس نبودن ارتباط اینترنتی را ثبت و ذخیره کنید. استفاده از این نرم افزار، بیشتر برای نصب در سرورهای کامپیوتری کاربردی است. از آنجا که سرورهای کامپیوتری به دلیل ارائه خدمت به کاربران خود می‌بایست در تمام ساعات شبانه روز و به صورت 24 ساعته در دسترس باشند، هرگونه قطعی در ارتباط با شبکه منجر به از دست رفتن بازدیدکنندگان و یا نارضایتی آن‌ها خواهد شد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به سرعت هرگونه اختلال یا قطعی در شبکه اینترنت را ثبت و جزئیات آن را ذخیره کنید.

این نرم افزار، در واقع یک ابزار متن‌باز و جدید ساخته شده به زبان C# (WPF), .NET Core, .NET Framework برای بررسی کردن کانکشن و اینترنت گیت‌وی سرورهای کامپیوتری است. با این برنامه، شما می‌توانید DNS سرورهای مختلف را تعریف کرده و در زمان‌های مختلف از آن پینگ (Ping) بگیرید. این نرم افزار می‌تواند اطلاعات مورد نیاز شما از زمان در دسترس بودن/نبودن سرور را ثبت و ذخیره کند و همه آن‌ها را در بازه‌های زمانی مختلف به صورت گزارش‌هایی جامع در دسترس‌تان قرار دهد. نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر طی چند کلیک ساده می‌تواند آن را بر روی سرور مورد نظر و یا کامپیوتر شخصی خود راه‌اندازی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار WirePeep را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WirePeep :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– امکان بررسی زمان‌های Uptime/Downtime سرور

– کاربرد مفید برای سرورهای کامپیوتری و نظارت بر کانکشن‌های اینترنتی آن‌ها

– امکان مانیتور و نظارت بر فعالیت سرور

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WirePeep.cover1  300x200 - دانلود WirePeep 1.1.4 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر ارتباط اینترنتی WirePeep.cover2  300x200 - دانلود WirePeep 1.1.4 - نرم افزار مانیتور و نظارت بر ارتباط اینترنتی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 246 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR