دانلود Hasleo Windows ISO Downloader 1.4 – دریافت نسخه های اورجینال ویندوز

دانلود Hasleo Windows ISO Downloader 1.2 - دریافت نسخه های اورجینال ویندوز

 

دانلود Hasleo Windows ISO Downloader

| دریافت نسخه های اورجینال ویندوز  |

 

Hasleo Windows ISO Downloader 1.4 نرم افزاری جدید و رایگان به منظور دریافت تازه‌ترین نسخه از ویرایش‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز است که به کمک آن، کاربر می‌تواند فایل نصبی یا ایمیج مربوط به سیستم‌عامل Windows 8.1/10/11 را به طور مستقیم و اورجینال از وب‌سایت مایکروسافت دریافت نماید. این نرم افزار در واقع یک ابزار سبک، کم‌حجم و ساده به منظور دریافت جدیدترین نسخه از ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز به طور مستقیم از وب‌سایت مایکروسافت است. در واقع با این برنامه، شما برای دریافت سیستم‌عامل ویندوز نیاز به جستجو در وب‌سایت‌های اینترنتی مختلف نخواهید داشت و با چند کلیک ساده می‌توانید آخرین ورژن از ایمیج ویندوز مورد نیاز خود را دانلود کنید.

اگر که شما هم به دنبال ابزاری برای جستجو و دانلود مستقیم و سریع نسخه 32 و 64 بیتی ویندوز 8.1، 10 و 11 هستید، این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که تنها با چند کلیک ساده، لینک مربوط به آخرین نسخه این سیستم‌عامل‌ها از وب‌سایت مایکروسافت را دریافت و آن را در سیستم خود دانلود کنید. تنها کافی‌ست که زبان مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب و پس از تعیین نام سیستم‌عامل، فرآیند دانلود آن را آغاز کنید. اگر که جستجو و پیدا کردن نسخه مورد نیازتان از سیستم‌عامل ویندوز، برای شما کمی گمراه‌کننده و یا زمان‌بر است، این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید در مدت زمانی بسیار کوتاه، فایل ایمیج سیستم‌عامل مورد نیاز خود را در قالب نسخه‌هایی اورجینال از وب‌سایت مایکروسافت دانلود و آن را بر روی سیستم خود مورد استفاده قرار دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Hasleo Windows ISO Downloader را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Hasleo Windows ISO Downloader :

– فراهم‌سازی امکان دانلود سریع و مستقیم ویرایش‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز

– امکان انتخاب 32 و یا 64 بیتی بودن نسخه مورد نیاز از ویندوز برای دانلود کردن

– امکان دانلود Windows 8.1/10/11 متناسب با زبان انتخابی

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Hasleo Windows ISO Downloader.cover1  300x189 - دانلود Hasleo Windows ISO Downloader 1.4 - دریافت نسخه های اورجینال ویندوز Hasleo Windows ISO Downloader.cover2  300x189 - دانلود Hasleo Windows ISO Downloader 1.4 - دریافت نسخه های اورجینال ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.57 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR