دانلود Navicat for MongoDB 16.1.11 x86/x64 – مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی

دانلود Navicat for MongoDB 16.0.14 - مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی

 

دانلود Navicat for MongoDB

| مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی |

 

Navicat for MongoDB 16.1.11 x86/x64 ابزاری است که به شما امکاناتی جامع و کاربردی برای مدیریت پایگاه داده‌ی مانگو دی‌بی می‌دهد. این نرم افزار، یکی از دیگر از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت Navicat در زمینه مدیریت سیستم‌های پایگاه داده است که به طور اختصاصی برای مدیریت پایگاه داده‌ی MongoDB طراحی شده و امکاناتی جامع و گسترده را در خود دارد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید به صورت لوکال/ریموت به سرورهای مانگو دی‌بی با پشتیبانی از MongoDB Atlas / Huawei Cloud متصل شوید. این نرم افزار مجموعه‌ای از امکانات مفید و کاربردی را برای مدیریت، نظارت، کوئری زدن و بصری کردن دیتا در اختیار شما قرار می‌دهد و با استفاده از آن می‌توانید بهره‌وری کارهای خود را بالا ببرید.

اگر که برنامه‌نویس، طراح وب و یا علاقه‌مند به علوم کامپیوتر باشید، قطعا نام مانگو دی‌بی (MongoDB) را شنیده‌اید.پایگاه داده مانگو دی‌بی، ساختاری کاملا متفاوت با سیستم‌های SQL دارد و دنیای بیگ دیتا را به کلی متحول کرده است. مانگو دی‌بی، یک پایگاه داده قدرتمند با رویکرد غیررابطه‌ای است که در آن به جای استفاده از روابط مشخص بین داده‌ها، از معماری غیرساختاریافته یا NoSQL برای نظم‌بخشی به داده‌ها استفاده می‌کند. اگر که متخصص علم داده در حوزه پایگاه داده MongoDB هستید، نیاز به ابزار مخصوص برای کار با این سیستم خواهید داشت. در این مطلب، یکی از بهترین ابزارهای مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی را در اختیار شما قرار می‌دهیم که امکاناتی جامع و کاربردی برای کار با پایگاه داده در خود دارد که پیشنهاد می‌کنیم فرصت استفاده از آن را از دست ندهید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat for MongoDB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat for MongoDB :

– امکان انتقال و همگام‌سازی سریع داده‌ها

– امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا با پشتیبانی از فرمت‌های Excel, Access, CSV, JSON و …

– امکان کوئری‌نویسی با قابلیت تکمیل خودکار کلمات کلیدی، اسامی کالکشن‌ها و …

– دارا بودن آبجکت دیزاینر پیشرفته

– امکان ارتقای بهره‌وری

– فراهم‌سازی امکان همکاری بهتر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Navicat for MongoDB.cover1  300x180 - دانلود Navicat for MongoDB 16.1.11 x86/x64 - مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی Navicat for MongoDB.cover2  300x251 - دانلود Navicat for MongoDB 16.1.11 x86/x64 - مدیریت پایگاه داده مانگو دی‌بی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 53.4/59.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR