دانلود CalcPad 5.7.0 – ماشین حساب مهندسی و پیشرفته برای ویندوز

دانلود CalcPad 5.7.0 - ماشین حساب مهندسی و پیشرفته برای ویندوز

 

دانلود CalcPad

| ماشین حساب مهندسی و پیشرفته برای ویندوز |

 

CalcPad 5.7.0 یک ماشین حساب جدید، رایگان و پیشرفته به صورت متن‌باز است که میزبان صدها مورد از انواع توابع پیشرفته‌ی ریاضی با یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. ماشین‌ حساب‌های جیبی، هنوز هم به عنوان یک گزینه قابل قبول برای انجام محاسبات لازم به شمار می‌روند. این ماشین حساب‌ها، معمولا سطحی از مشخصات استاندارد و محدود را دارا هستند. از طرفی، پیشرفت علم و تکنولوژی این امکان را فراهم کرده که بتوان از ماشین‌حساب‌هایی پیشرفته‌تر در کامپیوتر و یا گوشی‌های موبایل بهره برد. در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک ماشین حساب جدید و قدرتمند را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند بسیاری از نیازهای شما در زمینه محاسبات پیشرفته‌ی ریضای را برطرف کند.

این نرم افزار یک ماشین حساب بسیار قوی و مهندسی است که با اسکریپت‌های ورودی و همینطور امکان نمایش نتایج با HTML/CSS کار می‌کند. این اپلیکیشن، از اعداد حقیقی و مختلط پشتیبانی کرده و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید برای محاسبات مورد نظر خود از متغیرها، واحدهای فیزیکی و مجموعه‌ای از توابع آماده استفاده کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند با آن تمام نیازهای خود برای محاسبات مهندسی و پیشرفته را برطرف کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CalcPad را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CalcPad :

– پشتیبانی از اعداد حقیقی و مختلط

– دارا بودن واحدهای اندازه‌گیری مختلف (SI, Imperia, USCS)

– پشتیبانی از متغیرها

– دارا بودن لایبرری‌های مختلف و مجهز به انواع توابع استاندارد ریاضی

– دارا بودن توابع چند ورودی

– دارا بودن متدهای قدرتمند عددی برای انواع محاسبات

– امکان کنترل جریان کارکرد محاسبات با حلقه و شرط

– امکان فرمت و استایل‌دهی به کامنت‌ها

– امکان تعریف فیلد ورودی متن یا عدد

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CalcPad.cover1  300x201 - دانلود CalcPad 5.7.0 - ماشین حساب مهندسی و پیشرفته برای ویندوز CalcPad.cover2  300x187 - دانلود CalcPad 5.7.0 - ماشین حساب مهندسی و پیشرفته برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR