دانلود LockPass 1.5.0 – لاک‌پس؛ نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

دانلود LockPass 1.5.0 - لاک‌پس؛ نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 

دانلود LockPass

| لاک‌پس؛ نرم افزار مدیریت رمزهای عبور |

 

LockPass 1.5.0 نام یک پسورد منیجر قوی و کاربردی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند اطلاعات مهم و حساس خود را به دور از دسترس دیگر کاربران سیستم نگهداری کند. اگر که شما هم به یک ابزار کاربردی و قوی برای مدیریت رمزهای خود احتیاج دارید، این نرم افزار می‌تواند تمام انتظارات شما در این زمین را برآورده کند. این روزها، نرم افزارهای مدیریت پسورد نقش مهمی را در حفظ امنیت کاربران بر عهده دارند. به منظور حفظ امنیت حساب‌های کاربری خود، احتمالا مجبور به تعیین پسوردهای امن و پیچیده هستید که به راحتی قابل حدس و یا دسترسی نباشد. از طرفی، به خاطر سپردن همه این رمزها برای حساب‌های مختلف کاری سخت و دشوار است و خطر فراموشی رمزها را بالا می‌برد. نرم افزارهای مدیریت رمز عبور به شما امکانی می‌دهند که بتوانید تمامی رمزهای عبور خود را در محلی ایمن ذخیره کنید و در هر زمان، تنها با وارد کردن یک رمز مادر (اصلی)، به کلیه رمزهای خود دسترسی داشته باشید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید کلیه رمزهای عبور خود را در یک فضای امن ذخیره کنید و در هر زمان، صرفا با چند کلیک ساده به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در واقع این نرم افزار یک صندوق امن و قوی برای حساب‌های کاربری شماست که با آن می‌توانید اطلاعات حساب‌های مختلف خود را به همراه توضیحات دلخواه خود در فضایی امن ذخیره کنید. در ادامه، با تعریف یک پسورد ایمن، می‌توانید از امکان دسترسی دیگر کاربران سیستم به این صندوق امن جلوگیری کرده و در صورت نیاز به اطلاعات آن، با چند کلیک ساده به مشخصات حساب خود دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار LockPass را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار LockPass :

– امکان مدیریت آسان رمزهای عبور

– قابلیت تعیین رمز عبور مادر (اصلی) برای دسترسی به اطلاعات

– حفاظت از مشخصات کاربری در فضایی ایمن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

LockPass.cover1  300x180 - دانلود LockPass 1.5.0 - لاک‌پس؛ نرم افزار مدیریت رمزهای عبور LockPass.cover2  300x180 - دانلود LockPass 1.5.0 - لاک‌پس؛ نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 114 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR