دانلود بازی Darkest AFK – IDLE RPG offline 1.0.65 – قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Darkest AFK - IDLE RPG offline 1.0.65 - قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Darkest AFK – IDLE RPG offline برای اندروید

| بازی قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Darkest AFK – IDLE RPG offline 1.0.65 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Three wishes slot machines game studio است. به دنیای قهرمانان تاریکی خوش آمدید! اگر که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و نقش‌آفرینی از نوع نوبتی هستید، بازی‌های متعددی در پلتفرم موبایل در دسترس شما هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از بهترین‌های این سبک به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم. وظیفه شما این است که در دنیای قهرمانان تاریکی، همراهان خود را احضار کرده و به یک سفر طولانی در میان هیولاها و دیگر دشمنان بروید.

در این ماجراجویی شما با کوتوله‌های خطرناک، اورک‌ها، گروه‌های دزدان درایی، الف‌ها، خون‌آشام‌ها و شیاطین آتشین سر و کار خواهید داشت. در بازی صدها هیولای افسانه‌ای و یک نقشه عظیم و آماده‌ی ماجراجویی در پیش روی شما قرار خواهد گرفت و می‌توانید ماموریت‌هایی جالب و سرگرم‌کننده را در آن تجربه کنید. شما در بازی می‌توانید تیم قهرمان خود را انتخاب کرده و طی مراحل مختلف آن را ارتقا دهید. از دیگر امکانات جالب توجه این بازی می‌توان به امکان تجربه محوریت داستانی آن به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت با ده‌ها چالش جذاب و هیجان‌انگیز اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Darkest AFK را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Darkest AFK :

– امکان تشکیل تیم قهرمانان تاریکی برای شرکت در ماجراجویی بازی

– امکان تجربه نبرد در جریان ماموریت‌هایی پرماجرا در سیاه‌چال‌ها

– امکان تجربه نبردهای آفلاین و آنلاین

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Darkest AFK 1 150x84 - دانلود بازی Darkest AFK - IDLE RPG offline 1.0.65 - قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت Darkest AFK 2 150x84 - دانلود بازی Darkest AFK - IDLE RPG offline 1.0.65 - قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت Darkest AFK 3 150x84 - دانلود بازی Darkest AFK - IDLE RPG offline 1.0.65 - قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت Darkest AFK 4 150x84 - دانلود بازی Darkest AFK - IDLE RPG offline 1.0.65 - قهرمانان تاریکی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 86/185 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR