دانلود SeekFast 4.7 – نرم افزار جستجوی سریع در محتوای اسناد

دانلود SeekFast 4.7 - نرم افزار جستجوی سریع در محتوای اسناد

 

دانلود SeekFast

| نرم افزار جستجوی سریع در محتوای اسناد |

 

SeekFast 4.7 نرم افزاری است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید عبارات متنی مورد نظر خود را در محتوای چندین فایل مختلف سندی جستجو کنید. همانطور که می‌دانید، تقریبا همه نرم افزارهای پردازش متن که امروزه با آن سر و کار داریم، امکان جستجوی متن در محتوا را دارا هستند. در واقع تنها کافی‌ست که عبارت متنی مورد نظرتان را در بخش جستجوی آن تایپ کنید تا در ادامه با یک کلیک بتوانید نتایج آن را ببینید. یکی از نیازهایی که گاها در حین کار بر روی سندهای متنی احساس می‌شود، توانایی سرچ در فایل‌ها بدون نیاز به گشودن آن‌هاست. در واقع برخلاف انواع پردازشگرهای متنی، امکانی مورد انتظار است که بتوان بدون نیاز به گشودن فایل‌ها، عبارات متنی را در دل آن جستجو کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید به شکل سریع و ساده عبارات متنی مورد نظر خود را از بین هزاران فایل و یا سند دیجیتالی جستجو کنید. در واقع با این نرم افزار شما می‌توانید یک مسیر حاوی صدها فایل متنی را تعیین کنید و سپس جستجوی عبارت متنی خود را در دل آن مسیر به اجرا درآورید. این نرم افزار با سرعت کارکرد بسیار بالا، آماده‌ی هرگونه جستجو در محتوای اسناد متنی است که می‌تواند تا حد زیادی در زمان شما صرفه‌جویی کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SeekFast را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SeekFast :

– امکان جستجوی متن در دل فایل‌های متنی

– سازگاری با انواع سندهای دیجیتالی از قبیل Microsoft Word Documents (DOCX, DOC) PDF files (PDF) PDF files (PDF) Microsoft Excel Spreadsheets (XLSX, XLSM, XLS) Microsoft Excel Spreadsheets (XLSX, XLSM, XLS) Microsoft PowerPoint files (PPTX, PPT) Microsoft PowerPoint files (PPTX, PPT) OpenOffice Document Text (ODT) OpenOffice Document Text (ODT) LibreOffice Writer documents (ODT) LibreOffice Writer documents (ODT) Email files (EML, MSG, MBOX) Email files (EML, MSG, MBOX) Subtitles files (SRT, VTT, DFXP) Subtitles files (SRT, VTT, DFXP) LaTeX documents (TEX) LaTeX documents (TEX) Rich Text Format (RTF) Rich Text Format (RTF) Many types of text files (TXT, HTML, XML, CSV, PHP, CPP, CS, JAVA, PL, PY, JS) Text files (TXT, HTML, XML, CSV, PHP, CPP, CS, JAVA, PL, PY, JS

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SeekFast.cover1  300x199 - دانلود SeekFast 4.7 - نرم افزار جستجوی سریع در محتوای اسناد SeekFast.cover2  300x199 - دانلود SeekFast 4.7 - نرم افزار جستجوی سریع در محتوای اسناد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR