دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 – فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 - فرار از جزیره شوم برای اندروید

 

دانلود بازی DYSMANTLE برای اندروید

| بازی فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

DYSMANTLE 1.0.4.23 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی DOCOOL LIMITED است. بازی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است جذاب و سرگرم‌کننده در سبک اکشن و ماجرایی که با دارا بودن یک محوریت داستانی بسیار قوی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از تجربه حضور در یک دنیای آخرالزمانی لذت ببرید و چالش‌های مختلفی را پشت سر بگذارید. در داستان بازی آمده که شما به عنوان بازمانده‌ی یک واقعه‌ی آخرالزمانی، بعد از سال‌های طولانی از پناهگاه خود خارج شده و اکنون دنیایی کاملا جدید و غیرقابل پیش‌بینی در انتظارتان است.

در دنیای اطراف شما، موجوداتی پلید و شرور زندگی می‌کنند. در نگاه اول، ظاهرا هیچ بازمانده‌ای جز شما در آن دیده نمی‌شود و دنیا با طبیعت موجود در حال اداره است. شرایط به همین شکل نخواهد بود و احتمالا شرایطی می‌تواند دنیا را بدتر از وضع حاضر کند. شما وظیفه دارید که برای نجات جان خود، راهی برای فرار از جزیره پیدا کنید؛ اما پیش از آن، ایفای نقش در این شرایط آخرالزمانی می‌تواند برای شما جذاب و شیرین باشد. هم اکنون می توانید بازی DYSMANTLE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Jurassic Monster World :

– امکان شکستن و خراب کردن اشیای محیط با ابزار مناسب

– امکان درگیری با موجودات ناشناخته

– امکان ماجراجویی در دنیای اپن ورلد

– امکان جمع‌آوری اسلحه، ابزار، لباس و … برای بقا

– امکان حل انواع معما و پازل‌های دشوار

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

DYSMANTLE1 150x84 - دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 - فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت DYSMANTLE2 150x84 - دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 - فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت DYSMANTLE3 150x84 - دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 - فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت DYSMANTLE4 150x84 - دانلود بازی DYSMANTLE 1.0.4.23 - فرار از جزیره شوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 489 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR