دانلود Navicat for MySQL 16.1.11 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده MySQL

دانلود Navicat for MySQL 16.0.14 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده MySQL

 

دانلود Navicat for MySQL

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده MySQL |

 

Navicat for MySQL 16.1.11 نام یک راهکار ایده‌آل و بسیار قوی برای تجربه مدیریت پایگاه داده MySQL/MariaDB است که برای مدیران و توسعه‌دهندگان پایگاه داده مفید و کاربردی است. این نرم افزار، در واقع ابزاری مستقل است که با استفاده از آن می‌توانید به شکل همزمان پایگاه‌های داده MySQL/MariaDB را مدیریت کنید. این نرم افزار همچنین با پایگاه‌های داده‌ای ابری نظیر Amazon RDS, Amazon Aurora, Oracle Cloud, Google Cloud نیز سازگاری داشته و شما می‌توانید به صورت از راه دور با این پایگاه‌های داده‌ای ارتباط برقرار کرده و به مدیریت آن بپردازید.

همانطور که می‌دانید، پایگاه داده MySQL یکی از سیستم‌های پایگاه داده‌ای قدرتمند، محبوب و شناخته شده در دنیاست که بسیاری از پروژه‌‌های نرم افزاری لوکال یا تحت وب می‌توانند از آن استفاده کنند. با استفاده از این سیستم پایگاه داده، شما می‌توانید محصول نرم افزاری خود را به این نوع بانک اطلاعاتی مجهز کرده و از امکانات متعدد و محبوبیت‌هایی که این سیستم دارد نهایت بهره را ببرید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، ابزاری قدرتمند و گرافیکی برای کار با پایگاه داده MySQL/MariaDB است که به شما اجازه می‌دهد که کانکشن ارتباطی خود را ایجاد کرده و در ادامه به انواع امکانات کاربردی نظیر کوئری زدن، ایمپورت و اکسپورت دیتا و … دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat for MySQL را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat for MySQL :

– دارا بودن امکانات گسترده در حوزه همگام‌سازی و انتقال دیتا

– امکان ایمپورت و اکسپورت دیتا از طریق فایل‌هایی در فرمت Excel, Access, CSV و …

– دارا بودن امکان کوئری‌نویسی و اجرای دستورات مختلف

– دارا بودن امکان دیتابیس دیزاینر پیشرفته

– فراهم‌سازی امکان همکاری بهتر با دیگر اعضای تیم

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Navicat for MySQL.cover1  300x180 - دانلود Navicat for MySQL 16.1.11 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده MySQL Navicat for MySQL.cover2  300x200 - دانلود Navicat for MySQL 16.1.11 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده MySQL

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 502/55.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR