دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 – اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Volodymyr Bozhko است. اگر که از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی و دریفت هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در این سبک را آماده کرده‌ایم که می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. امکان نمایش دریفت‌های جذاب و دیدنی، تجربه مسابقات سریع و امکان رانندگی با انواع اتومبیل‌های شیک و مدرن از مهم‌ترین خصوصیات بازی است. این بازی، به شما اجازه می‌دهد که بتوانید از میان طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه، خودروی دلخواه‌تان را انتخاب و شروع به نمایش دریفت‌هایی دیدنی در طول رقابت‌هایی جذاب و نفس‌گیر کنید.

این بازی، توسط جمعی از پلیرها و گیمرهای پلتفرم موبایل برای دوست‌داران سری رقابت‌های اتومبیل رانی ساخته شده و به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند با ده‌ها اتومبیل شیک و جذاب به تجربه رقابت‌هایی نفس‌گیر با گرافیک کنسولی بپردازند. شما در این بازی می‌توانید از میان شمار گسترده‌ای از اتومبیل‌ها، خودروی دلخواه‌تان را انتخاب و از تجربه رقابت در محیط‌هایی زیبا و دیدنی و همینطور حالات مختلف بازی، لذت ببرید. این بازی، مجهز به گرافیک کنسولی و صداپردازی بسیار عالی و نزدیک به واقعیت است که تجربه آن را به همه شما علاقه‌مندان به سبک ماشین‌سواری و رقابت اتومبیل‌رانی پیشنهاد می‌کنیم. هم اکنون می توانید بازی Drive Division™ Car Drift Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drive Division™ Car Drift Race :

– امکان رانندگی با ده‌ها اتومبیل جدید و جذاب

– دارا بودن گرافیک کنسولی

– امکان رانندگی و تجربه رقابت دریفت در حالات مختلف بازی

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drive Division Car Drift Race 1 150x84 - دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive Division Car Drift Race 2 150x84 - دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive Division Car Drift Race 3 150x84 - دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Drive Division Car Drift Race 4 150x84 - دانلود بازی Drive Division™ Car Drift Race 2.1.5 - اتومبیل‌رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 773/748 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR