دانلود Azure Data Studio 1.37.0 – آژر دیتا استودیو

دانلود Azure Data Studio 1.37.0 - آژر دیتا استودیو

 

دانلود Azure Data Studio

| آژر دیتا استودیو |

 

Azure Data Studio 1.37.0 نام یک ابزار دیتابیس منیجمنت حرفه‌ای و سازگار با SQL Server, SQL DW, Azure SQL DB است که به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به محتوای دیتابیس خود دسترسی سریع داشته و کوئری‌های مورد نیاز خود را بنویسید و اجرا کنید. این نرم افزار که پیش‌تر با نام SQL Operations Studio شناخته می شد، یک ابزار متن‌باز و مولتی پلتفرم (ساخته شده بر پایه الکترون) است که بر روی ویندوز، مک و لینوکس می‌توانید آن را استفاده کنید. این نرم افزار به طور کامل قابلیت سازگاری با SQL Server, Azure SQL Data Warehouse, Azure SQL Database را دارد و به طور خاص با هدف استفاده شخصی توسعه‌دهندگان جهت برقراری ارتباط با پایگاه‌های داده ساخته شده است.

در نمای سمت چپ این نرم افزار، شما با یک ساختار درختی شکل سر و کار دارید که می‌توانید در آن سریعا به اسکیمای پایگاه داده خود دسترسی داشته و بر روی آیتم‌های زیرین هریک کلیک کنید و به داده‌ها دسترسی پیدا کنید. کوئری زدن در این نرم افزار بسیار سریع و ساده است و کاربران می‌توانند آن را به عنوان یک جایگزین سبک‌تر برای SSMS مورد استفاده قرار دهند. نصب و راه‌اندازی آسان، امکان برقراری ارتباط سریع و ساده با سیستم پایگاه داده و همینطور محیط کوئری‌نویسی ساده و جذاب از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌روند که امیدواریم از تجربه آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Azure Data Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Azure Data Studio :

– ابزار مدیریت پایگاه داده‌ی قوی و سازگار با Windows, macOS, Linux

– امکان مدیریت کانکشن‌های SQL Server با Connection Dialog, Server Groups, Registered Servers

– امکان کلیک و مشاهده محتوای هر اسکیما

– دارا بودن کوئری ادیتور T-SQL

– امکان کوئری‌نویسی پیشرفته و نمایش نتایج

– قابلیت پشتیبان‌گیری از دیتابیس به صورت زمان‌بندی شده

– امکان خروجی گرفتن از نتایج دیتا در قالب JSON, Excel, CSV

– پشتیبانی از عملیات CRUD SQL Server, SQL DW, Azure SQL DB

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Azure Data Studio.cover1  300x181 - دانلود Azure Data Studio 1.37.0 - آژر دیتا استودیو Azure Data Studio.cover2  300x149 - دانلود Azure Data Studio 1.37.0 - آژر دیتا استودیو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 131 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR