دانلود Pure SEO CMS 5.08 – سیستم مدیریت محتوای “پیور سئو”

دانلود Pure SEO CMS 5.08 - سیستم مدیریت محتوای "پیور سئو"

 

دانلود Pure SEO CMS

| سیستم مدیریت محتوای “پیور سئو” |

 

Pure SEO CMS 5.08 نرم افزاری جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌های شخصی با سرعت و سادگی بسیار است. با این نرم افزار شما می‌توانید طی چند قدم ساده و با استفاده از ده‌ها قالب از پیش آماده، وب‌سایت خود را طراحی و راه‌اندازی کنید. همانطور که می‌دانید، طراحی وب‌سایت یک مهارت تخصصی است و بسیاری افراد، ترجیح می‌دهد که این کار را به افراد خبره و باتجربه بسپارند. اما اگر که شما هم قصد راه‌ندازی یک وب‌سایت شخصی دارید و می‌خواهید تا حد ممکن در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، شاید که سی‌ام‌اس پیور سئو بتواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

بسیاری از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه محصولات و خدمات، سعی می‌کنند وب‌سایت خود را به شکلی خلاقانه و کاربردی در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهند. از طرفی، امروزه در دنیای وب مفهوم سئو بسیار داغ و پرطرفدار شده و با رعایت تعدادی از اصول ساده و در عین حال مهم، می‌توان یک وب‌سایت موفق را داشت. پیور سیئو سی‌ام‌اس، در واقع اپلیکیشن ساده و رایگانی است که به شما اجازه می‌دهد تا با طرح‌هایی آماده وب‌سایت خود را با رعایت تمام اصول و استانداردهای سئو راه‌اندازی و کسب و کار آنلاین خود را رونق دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pure SEO CMS را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pure SEO CMS :

– امکان طراحی وب‌سایت‌هایی با ظاهر زیبا و حرفه‌ای

– سادگی و سرعت بالا

– امنیت بالا در میزبانی وب‌سایت‌ها

– امکان طراحی وب‌سایت‌هایی زیبا و جذاب با ده‌ها تمپلیت از پیش آماده

– امکان طراحی وب‌سایت‌هایی با وضعیت سئوی عالی برای عملکرد مثبت در نتایج موتورهای جستجوی اینترنتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pure SEO CMS.cover1  1 300x181 - دانلود Pure SEO CMS 5.08 - سیستم مدیریت محتوای "پیور سئو" Pure SEO CMS.cover2  1 300x181 - دانلود Pure SEO CMS 5.08 - سیستم مدیریت محتوای "پیور سئو"

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR