دانلود Gittyup 1.1.1 x86/x64 – گیتی‌آپ – کلاینت قدرتمند گیت

دانلود Gittyup 1.1.1 x86/x64 - گیتی‌آپ - کلاینت قدرتمند گیت

 

دانلود Gittyup

| گیتی‌آپ – کلاینت قدرتمند گیت |

 

Gittyup 1.1.1 x86/x64 نرم افزاری است که به دولوپرها کمک می‌کند تا بتوانند ریپازیتوری‌های خود را مشاهده و به شکلی ساده و آسان تاریخچه کدهای کامیت شده در گیت را بررسی کنند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید بر روی کارهای خود مدیریت بهتری داشته و بتوانید با دیگر اعضای تیم همکاری ساده‌تری داشته باشید. به عقیده بسیاری از متخصصین، گیت‌هاب (GitHub)، توانست یک عصر جدید را در حوزه توسعه نرم افزار ابداع کند و از این روی، محبوبیت بسیار بالای این وب‌سایت بی‌دلیل نیست. ابزار جدیدی که این بار تحت عنوان گیتی‌آپ برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌کند که بتوانید هرچیز مرتبط با گیت‌هاب را مدیریت کنید و با سهولتی بیشتر به انجام کارهای گروهی با دیگر اعضای تیم بپردازید.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید کدها خود در گیت‌هاب را به شکل ساده‌تری مدیریت کنید. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید در محیطی زیبا و کاربرپسند به مدیریت کدها پرداخته و انواع ریپازیتوری‌ها و تاریخچه هریک را ببینید. امکان کلون کردن ریپازیتوری‌ها و فراهم‌سازی قابلیت‌هایی جذاب و کاربردی برای همکاری هرچه بهتر با سایر اعضای تیم، از مهم‌ترین امکانات این کلاینت قدرتمند گیت به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gittyup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gittyup :

– دارا بودن نمای سینگل برنچ برای افزایش تمرکز دولوپر

– امکان مشاهده تغییرات همکاران در کدها و تصمیم‌گیری برای ادغام کد با آن‌ها و یا برگرداندن تغییرات قبلی

– مجهز بودن به امکان نمایش کد و تغییرات در نمای تمام‌صفحه

– امکان جستجوی سریع و ساده‌تر کامیت‌ها

– امکان نمایش در نمای درختی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gittyup.cover1  300x171 - دانلود Gittyup 1.1.1 x86/x64 - گیتی‌آپ - کلاینت قدرتمند گیت Gittyup.cover2  300x187 - دانلود Gittyup 1.1.1 x86/x64 - گیتی‌آپ - کلاینت قدرتمند گیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26.7/28.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR