دانلود PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro 1.8 – نرم افزار تبدیل فایل‌های Word به PDF

دانلود PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro 1.8 - نرم افزار تبدیل فایل‌های Word به PDF

 

دانلود PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro

| نرم افزار تبدیل فایل‌های Word به PDF |

 

PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro 1.8 نام یک ابزار جدید و کاربردی، به منظور تبدیل کردن اسناد مایکروسافت ورد (Microsoft Word) به پی‌دی‌اف (PDF) است که می‌تواند عملیات تبدیل سندها به همدیگر را به صورت گروهی انجام دهد. این نرم افزار با دارا بودن امکاناتی جامع و کاربردی در این زمینه، شما را از هرگونه مبدل PDF دیگری بی‌نیاز می‌کند. برخلاف انواع دیگر مبدل‌های پی‌دی‌اف (PDF)، این نرم افزار می‌تواند کلیه فایل‌های شما را برایتان به شکل گروهی و تنها با یک کلیک تبدیل کند.

بسیاری از مبدل‌های PDF، با ایجاد یک پرینتر مجازی در ویندوز کار می‌کنند. این فرآیند با وجود محبوبیت و کاربردی بودن، مشکلاتی دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به محدودیت تبدیل یک فایل در هر زمان اشاره کرد. با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید چندین سند مختلف را فراخوانی کرده و هریک را به یک فایل PDF مجزا و یا همه‌ی آن‌ها را در قالب یک فایل PDF به صورت ادغام شده تحویل بگیرید؛ آن‌هم تنها با یک کلیک و به صورت گروهی! امنیت بالا در حین فرآیند تبدیل و امکان قرار دادن رمزهای امنیتی بر روی فایل‌های خروجی از دیگر امکانات این نرم افزار هستند که توصیه می‌کنیم فرصت استفاده آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDFZilla Batch WORD to PDF Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDFZilla Batch WORD to PDF Converter :

– امکان تبدیل فایل‌های Word به PDF به صورت گروهی

– پشتیبانی از 10 فرمت مختلف برای تبدیل به PDF

– عدم نیاز به MS Office, Virtual Printer, Acrobat Pro

– امکان ادغام چندین فایل برای ساخت ترکیب شده

– امکان قرار دادن رمز عبور برای فایل‌های خروجی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PDFZilla Batch WORD to PDF Converter.cover1  300x190 - دانلود PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro 1.8 - نرم افزار تبدیل فایل‌های Word به PDF PDFZilla Batch WORD to PDF Converter.cover2  300x190 - دانلود PDFZilla Batch WORD to PDF Converter Pro 1.8 - نرم افزار تبدیل فایل‌های Word به PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR