دانلود FotoJet Collage Maker 1.1.2 – نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

دانلود FotoJet Collage Maker 1.1.2 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 

دانلود FotoJet Collage Maker

| نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ |

 

FotoJet Collage Maker 1.1.2 نام یک ابزار بسیار قوی و کاربردی برای ساخت تصاویر کلاژ است که به شما اجازه می‌دهد تصاویر خود را در کنار هم قرار داده و از ترکیب آن، تصاویری تحت عنوان “کلاژ” (Collage) بسازید. طی چند سال اخیر، تکنیک ساخت تصاویر کلاژ محبوبیت ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کرده و افراد با کنار هم گذاشتن تصاویر مربوط به یک مناسبت خاص نظیر جشن تولد، عروسی، مهمانی و …، می‌توانند خاطراتی به‌یاد‌ماندنی را از تصاویر ایجاد کنند. این نرم افزار، یک ابزار کلاژ ساز بسیار قوی در سیستم‌عامل ویندوز است که علاوه بر امکان ساخت کلاژ، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید با تصاویر خود انواع پوستر، داستان‌های مصور و … را هم ایجاد کنید.

طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران می‌توانند تنها با چندکلیک ساده، صدها نوع مختلف از تصاویر کلاژ را ایجاد کنند. برخلاف ابزار ویرایشگر تصویر، این نرم افزار صدها تمپلیت آماده برای ساخت تصاویر کلاژ در خود دارد که شما می‌توانید با انواع تصاویر نمونه، عبارات متنی و …، کلاژ‌هایی زیبا و جذاب بسازید. صرف‌نظر از سن و میزان مهارت کاربر با کامپیوتر، افراد با این نرم افزار می‌توانند تصاویر کلاژ را با مجموعه عکس‌های دلخواه خود ایجاد کرده و لحظات خاطره‌انگیز خود را با دوستان و اعضای خانواده به‌اشتراک بگذارند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FotoJet Collage Maker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FotoJet Collage Maker :

– دارا بودن صدها تمپلیت از پیش آماده و جذاب

– امکان ساخت انواع کلاژ، پوستر، کمیک و …

– دارا بودن ده‌ها فونت منحصر به فرد برای تایپ بر روی تصاویر و طرح‌ها

– امکان استفاده از انواع طرح، کلیپ‌آرت، اشکال هندسی و … برای ساخت تصاویر کلاژ

– امکان Drag & Drop تصاویر برای قرار دادن بر روی تمپلیت‌های کلاژ

– امکان تنظیم سایز و فاصله بین تصاویر کلاژ

– امکان ویرایش، برش، چرخش و … تصاویر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FotoJet Collage Maker.cover1  300x184 - دانلود FotoJet Collage Maker 1.1.2 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ FotoJet Collage Maker.cover2  300x184 - دانلود FotoJet Collage Maker 1.1.2 - نرم افزار ساخت تصاویر کلاژ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR