دانلود vCard Wizard Pro 4.27.0246 – نرم افزار به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخاطب‌ها

دانلود vCard Wizard Pro 4.27.0246 - نرم افزار به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخاطب‌ها

 

دانلود vCard Wizard Pro

| نرم افزار به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخاطب‌ها |

 

vCard Wizard Pro 4.27.0246 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه تبدیل، به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخطبان در ویندوز است که با محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسندی که دارد، نیاز همه کاربران در این زمینه را برآورده می‌کند.  این برنامه در واقع یک پلاگین جدید برای Microsoft Outlook می‌باشد که برای سهولت در امر به‌اشتراک‌گذاری، درون‌ریزی و برون‌بری اطلاعات مخاطبان (Contacts) تنها با چند کلیک ساده طراحی شده است. با این برنامه، شما می‌توانید فرآیند پیچیده و زمان‌بر به‌اشتراک‌گذاری مخاطبان و یا جابه‌جایی آن را به شکلی ساده و سریع‌تر انجام دهید.

با نصب این برنامه، شما می‌توانید یک گزینه جدید را به نوار ابزار Outlook اضافه کنید و با آن، به سرعت مخاطبان انتخاب شده را ایمپورت یا اکسپورت کنید. علاوه بر این، نرم افزار فوق در قالب یک ابزار مستقل نیز قابل استفاده است. بدین صورت که شما می‌توانید در محیط آن به انواع عملیات درون‌ریزی، برون‌بری و همینطور به‌اشتراک‌گذاری مخاطبان و اطلاعات تماس بپردازید. با این برنامه شما به سرعت می‌توانید کلیه مخاطبان خود در حساب iCloud, Google, Outlook را در قالب یک فایل مستقل در فرمت vCard ذخیره کنید و با سهولت بسیار آن را با دیگران به‌‌اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار vCard Wizard را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار vCard Wizard Pro :

– امکان ایمپورت، اکسپورت و به‌اشتراک‌گذاری تعداد نامحدود مخاطبان و اطلاعات تماس آن‌ها

– امکان خروجی گرفتن از اطلاعات تماس کاربران مختلف در قالب یک فایل vCard

– امکان خروجی گرفتن از مخاطبان Outlook در فایل vCard و امکان استفاده از آن در انواع حساب‌های iCloud, Google و …

– امکان ایمپورت مخاطبان از فایل vCard به حساب Outlook

– امکان تبدیل کردن اطلاعات مخاطبان به فایل CSV, Excel

– امکان حذف کردن مخاطبان تکراری

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

vCard Wizard.cover1  300x226 - دانلود vCard Wizard Pro 4.27.0246 - نرم افزار به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخاطب‌ها vCard Wizard.cover2  300x237 - دانلود vCard Wizard Pro 4.27.0246 - نرم افزار به‌اشتراک‌گذاری، ایمپورت و اکسپورت مخاطب‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 19.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR