دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 – شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Streets of Rage 4 برای اندروید

| بازی شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Streets of Rage 4 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Playdigious است. سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار، نسخه موبایلی بازی شورش در شهر 4 هم برای دوست‌داران آن منتشر شد. بازی شورش در شهر 4، اولین بار در سال 2020 برای کنوسل‌های بازی و پلتفرم PC منتشر شد و توانست توجه شمار بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. شورش در شهر، یک عنوان محبوب و پرطرفدار در سبک مبارزه‌ای و بزن بزن برای دوست‌داران این سبک است که این بار، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید این مبارزات جذاب و هیجان‌انگیز را در موبایل هم تجربه کنید.

بازی شورش در شهر 4، بعد از حدود 26 سال از عرضه سومین نسخه از سری شورش در شهر منتشر شد و بسیاری بر این باور بودند که شاید دیگر نباید امیدی برای موفقیت این بازی قائل بود. اما شورش در شهر 4، همزمان با عرضه‌ی خود توانست توجهات بسیاری را به خود جلب کند. باری دیگر سر و کله‌ی گروهی از مجرمان در شهر پیدا شده و آن‌ها کنترل خیابان را به دست گرفته و فساد حتی تا اداره‌ی پلیس هم راه پیدا کرده است. همه آنچه که شما نیاز دارید این است که با همراهی دوستان خود، به این ماجراجویی جذاب پیوسته و با مشت‌های خود، مجرمان را از پای درآورده و امنیت و آرامش را به شهر بازگردانید. هم اکنون می توانید بازی Streets of Rage 4 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Streets of Rage 4 :

– بازطراحی جدید و جذاب سری شورش در شهر برای علاقه‌مندان به این عنوان

– امکان ایفای نقش در محیط نوستالژیک شهری و بزن بزن با حریفان

– امکان آزاد کردن 5 کاراکتر قابل بازی کردن و ده‌ها مرحله جذاب و پرهیجان

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Streets of Rage 41 150x69 - دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Streets of Rage 42 150x69 - دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Streets of Rage 43 150x69 - دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت Streets of Rage 44 150x69 - دانلود بازی Streets of Rage 4 1.1 - شورش در شهر 4 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.28 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR