دانلود Personal Health Desk 6.1.0 – نرم افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط سلامت بدن

دانلود Personal Health Desk 6.1.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط سلامت بدن

 

دانلود Personal Health Desk

| نرم افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط سلامت بدن |

 

Personal Health Desk 6.1.0 نرم فزاری برای ردیابی اطلاعات سلامتی بدن است که به طور خاص برای نیاز شخصی افراد طراحی شده و شما با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات مربوط به سلامت بدن خود و دیگر اعضای خانواده را در این محیط ثبت و نگهداری کنید. از زمان پیدایش رایانه‌ها، تقریبا بسیاری از کارهای روزمره‌مان طبق عادت به صورت دیجیتالی انجام می‌شوند. در واقع بسیاری از اموری که پیش‌تر به روش دیگری انجام می‌شد، امروزه به روش جدید و مدرن به کمک رایانه‌ها انجام می‌گیرد. این در حالی است که علم پزشکی نیز با این تغییرات همراه شده و حتی سوابق پزشکی ما هم در درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و … به همین روش ذخیره و بایگانی می‌شوند. سوابق دیجیتالی در نظام سلامت، هم برای پزشکان و هم برای بیماران مفید بوده و فرآیند تشخیص را آسان‌تر می‌کند.

اگر که شما هم نسبت به سبک نگهداری سوابق مربوط به اطلاعات سلامت بدن علاقه‌مند هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود ابزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند اطلاعات مربوط به سلامت بدن را برایتان به شکلی ساده و آسان‌تر نگهداری کند. با این برنامه، شما در واقع به یک مرکز حرفه‌ای ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به سلامت بدن خود و دیگر اعضای خانواده دسترسی دارید و می‌توانید انواع آزمایشات و تاریخ انجام آن‌ها، عکس‌های رادیولوژی و … را در محیطی ساده و کاربردی نگهداری کرده و در هر زمان به آن‌ها دسترسی سریع داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Personal Health Desk را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Personal Health Desk :

– امکان ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات سلامتی اعضای خانواده و تمامی رکوردهای مربوطه

– امکان ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط به رژیم غذایی، اسناد، تصاویر، آزمایشات و …

– امکان مشاهده و مقایسه کردن اطلاعات سلامتی بدن در طی بازه‌های زمانی مختلف

– امکان پرینت و یا به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات و خلاصه‌ آماری از رکوردهای پزشکی

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Personal Health Desk.cover1  1 300x194 - دانلود Personal Health Desk 6.1.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط سلامت بدن Personal Health Desk.cover2  1 300x210 - دانلود Personal Health Desk 6.1.0 - نرم افزار ثبت و نگهداری اطلاعات مربوط سلامت بدن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 229 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR