دانلود AppPerfect Test Manager 16.0.0.20220323-68 – نرم افزار مدیریت تست (نرم افزار)

دانلود AppPerfect Test Manager 16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت تست (نرم افزار)

 

دانلود AppPerfect Test Manager

| نرم افزار مدیریت تست (نرم افزار) |

 

AppPerfect Test Manager 16.0.0.20220323-68 نام یک بخش مرکزی برای نگهداری داد‌ه‌ها در حوزه نیازمندی‌های تست نرم افزار است. با این برنامه، شما می‌توانید نتایج اجرای تست‌های نرم افزاری را نگهداری و اطلاعات تکمیلی را در رابطه با هر باگ ثبت و ذخیره کنید. این برنامه قادر است جزئیات نیازمندی‌ها، برنامه‌ریزی تست، اجرای تست‌ها، آنالیز نتایج و باگ ترکینگ را برای شما به انجام برساند. به طور کلی، برای استفاده از هرکدام از این امکانات، نیازمند استفاده از یک ابزار مخصوص هستیم. اما با استفاده از ابزار جامع و قدرتمند اپ‌پرفکت تست منیجر، شما می‌توانید کلیه تست‌های نرم افزاری را به صورت خودکار به اجرا درآورده و فرآیند مدیریت سیستم‌ها را نیز با بهره‌وری بالا به انجام برسانید.

با استفاده از این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند، شما می‌توانید انواع نرم افزار تحت وب و دسکتا را تست کنید. این نرم افزار در واقع یک سرور مرکزی بر بسر صفحه وب است که ماژول‌های مختلف آن در همین فضا در دسترس شما هستند. در بخش مدیریت پروژه، شما می‌توانید پروژه مربوط به اپلیکیشن خود برای تست را تعریف کنید. تعریف یک پروژه‌ی جدید، بسیار ساده و سریع امکان‌پذیر است و شما در ادامه می‌توانید اعضای تیم و هد گروه را مشخص کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید جزئیات مربوط به پیش‌نیازها را نیز تعریف کرده و برای تست‌های خود، مستنداتی جامع و حرفه‌ای داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AppPerfect Web Test را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AppPerfect Web Test :

– دارا بودن محیط تعریف و مدیریت پروژه

– امکان تعریف نیازمندی‌ها

– دارا بودن ابزار تست منیجر و مدیریت تست‌ها

– امکان مدیریت نتایج تست

– قابلیت باگ منیجر

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AppPerfect Test Manager.cover1  300x146 - دانلود AppPerfect Test Manager 16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت تست (نرم افزار) AppPerfect Test Manager.cover2  300x166 - دانلود AppPerfect Test Manager 16.0.0.20220323-68 - نرم افزار مدیریت تست (نرم افزار)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR