دانلود Lenovo Legion Toolkit 2.9.1 – جعبه ابزار لپ تاپ‌های لنوو لژیون

دانلود Lenovo Legion Toolkit 2.0.0 - جعبه ابزار لپ تاپ‌های لنوو لژیون

 

دانلود Lenovo Legion Toolkit

| جعبه ابزار لپ تاپ‌های لنوو لژیون |

 

Lenovo Legion Toolkit 2.9.1 نام یک جعبه ابزار جدید و کاربردی برای لپ تاپ‌های لنوو سری لژیون است که به کاربران می‌کند تا بتوانند تنظیمات مختلف را به شکل ساده‌تری انجام دهند. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با اعمال تنظیمات مختلف، کارکرد جی‌پی‌یو، ریفرش ریت و … را تغییر داده و مرف انرژی را بهینه کنید. این اپ، در واقع یک ابزار کم‌حجم و سبک برای کاربران لپ‌ تاپ‌های سری لژیون است که می‌توانید آن را به عنوان یک جایگزین برای Lenovo Vantage مورد استفاده قرار دهید. لنوو لژیون تولکیت به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به مجموعه‌ای از تنظیمات کاربردی در ویندوز را تغییر دهید تا بدین واسطه در مصرف باتری، سرعت شارژ و … بهینه‌سازی کرده و از لپ تاپ خود بهترین عملکرد را شاهد باشید.

این نرم افزار، ابزاری کاربردی و بهینه‌ساز برای Lenovo Legion 5, 5 Pro, 7 و … است که به شما اجازه می‌دهد که تنظیمات مختلف را در لپ تاپ سری لژیون تغییر دهید. این نرم افزار با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، مجموعه‌ای از قابلیت‌های مهم و کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد که پیش‌تر صرفا در Lenovo Vantage قابل تنظیم بوده‌اند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Lenovo Legion Toolkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lenovo Legion Toolkit :

– امکان سوئیچ آسان در بین حالات Quiet, Balance, Performance

– امکان تغییر دادن تنظیمات پاور آپشن

– امکان فعال و غیرفعال کردن Hybrid Mode

– دارا بودن 3 آپشن مختلف برای شارژ باتری

– امکان تنظیم Flip to start, Over Drive, Fn, Touchpad locks

– امکان فعال و غیرفعال کردن Lenovo Vantage

– امکان غیرفعال کردن Discrete GPU

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lenovo Legion Toolkit.cover1  194x300 - دانلود Lenovo Legion Toolkit 2.9.1 - جعبه ابزار لپ تاپ‌های لنوو لژیون Lenovo Legion Toolkit.cover2  300x198 - دانلود Lenovo Legion Toolkit 2.9.1 - جعبه ابزار لپ تاپ‌های لنوو لژیون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR