دانلود Pinpoint 0.1.5 – پین‌پوینت؛ لانچر کاربردی و سریع برای ویندوز

دانلود Pinpoint 0.1.5 - پین‌پوینت؛ لانچر کاربردی و سریع برای ویندوز

 

دانلود Pinpoint

| پین‌پوینت؛ لانچر کاربردی و سریع برای ویندوز |

 

Pinpoint 0.1.5 نام یک ابزار جدید و کاربردی و مجهز به محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که از آن می‌توانید برای اجرا کردن اپ‌های مختلف در ویندوز استفاده کنید. زمانی که صحبت از اجرا کردن تسک‌ها در کامپیوتر مطرح است، شما نیاز به اپلیکیشن جداگانه‌ای خواهید داشت که بتوانید عملیات مورد انتظارتان را برایتان به انجام برساند. پین‌پوینت، ابزاری است که می‌تواند تمام نیاز شما در این زمینه را برطرف کند و به شیوه‌ای نوآورانه کارها را برایتان انجام دهد. این نرم افزار که در پس‌زمینه سیستم فعالیت می‌کند، با یک شرتکات قابل تنظیم کیبورد نمایش داده می‌شود. محیط اصلی برنامه، صرفا یک فیلد متنی دارد که شما در آن می‌توانید عبارت دلخواه خود را تایپ کنید تا در ادامه بتوانید با یک کلیک، به آن دسترسی پیدا کنید.

این نرم افزار در واقع یک لانچر حرفه‌ای برای ویندوز است که با تایپ کردن در آن می‌توانید عملکرد دلخواه خود را به اجرا درآورید. به عنوان مثال، شما می‌توانید با تایپ نام اپلیکیشن دلخواه خود، سریعا آن را اجرا کنید. استفاده از این قابلیت، در مواقعی کاربرد دارد که شما تعداد زیادی برنامه و پنجره را در حال اجرا داشته باشید. در این حالت، دسترسی به اپلیکیشن‌های مورد نظرتان بسیار ساده و سریع خواهد بود و می‌توانید طی چند انتخاب ساده، سریعا عملکرد دلخواه خود را به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Pinpoint را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Pinpoint :

– امکان جستجو در میان اپلیکیشن‌ها

– امکان جستجو در اینترنت

– قابلیت دسترسی سریع به ماشین حساب

– امکان دسترسی به جستجوهای اخیر

– امکان دسترسی به دستورات خط فرمان

– امکان جستجو در کنترل پنل ویندوز

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Pinpoint.cover1  300x50 - دانلود Pinpoint 0.1.5 - پین‌پوینت؛ لانچر کاربردی و سریع برای ویندوز Pinpoint.cover2  300x163 - دانلود Pinpoint 0.1.5 - پین‌پوینت؛ لانچر کاربردی و سریع برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 11.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR