دانلود TransAbacus 2.0.2.30 – نرم افزار شمارش کلمات صفحات اینترنتی برای کارهای ترجمه

دانلود TransAbacus 2.0.2.30 - نرم افزار شمارش کلمات صفحات اینترنتی برای کارهای ترجمه

 

دانلود TransAbacus

| نرم افزار شمارش کلمات صفحات اینترنتی برای کارهای ترجمه |

 

TransAbacus 2.0.2.30 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند برای تخمین بودجه‌ی مورد نیاز برای ترجمه و محلی‌سازی وب‌سایت‌های اینترنتی است. این برنامه به شما امکانی می‌دهد که بتوانید به سرعت تعداد کلمات موجود در آدرس‌های اینترنتی را شمارش کنید و بر حسب قیمت، هزینه‌ی لازم برای ترجمه‌ی وب‌سایت خود را تخمین بزنید. این نرم افزار از شما آدرس اینترنتی مورد نظرتان برای ترجمه صفحات را دریافت کرده و در نتیجه، لیستی از صفحات وب‌سایت را برمی‌گرداند. به تفکیک هر صفحه، شما می‌توانید شمار کلمات موجود در آن را ببینید که از جمله آن‌ها می‌توان به عناوین، محتوا، متا تگ‌ها و … اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید، در دسترس بودن محتوای وب‌سایت برای کاربران در سراسر دنیا، می‌تواند نتایج وب‌سایت شما را در جستجوی کاربران مختلفی در دنیا به نمایش درآورد که این امر، به خودی خود یک امتیاز بزرگ در رتبه‌ی سئوی وب‌سایت شما محسوب می‌شود. اگر که شما هم به دنبال روشی برای ترجمه محتوای وب‌سایت خود هستید و می‌خواهید یک وب‌سایت چندزبانه را با کمک مترجمین داشته باشید، این نرم افزار کمک می‌کند که پیش از انجام هرکاری بتوانید هزینه‌ی این ترجمه را به شکل تقریبی و بر اساس تعداد کلمات محاسبه کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TransAbacus را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TransAbacus :

– امکان شمارش کلمات موجود در یک وب‌سایت به طور کامل

– امکان تشخیص تعداد کلمات از داخل فایل‌های لینک شده

– دارا بودن چندین متد مختلف شمارش کلمات

– امکان فیلتر کردن صفحات مورد نظر در وب‌سایت

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TransAbacus.cover1  300x174 - دانلود TransAbacus 2.0.2.30 - نرم افزار شمارش کلمات صفحات اینترنتی برای کارهای ترجمه TransAbacus.cover2  300x174 - دانلود TransAbacus 2.0.2.30 - نرم افزار شمارش کلمات صفحات اینترنتی برای کارهای ترجمه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.01 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR