دانلود rzfun Easy File Lock 12.2.0 – نرم افزار قفل کردن و محافظت از فایل‌ها

دانلود rzfun Easy File Lock 12.2.0 - نرم افزار قفل کردن و محافظت از فایل‌ها

 

دانلود rzfun Easy File Lock

| نرم افزار قفل کردن و محافظت از فایل‌ها |

 

rzfun Easy File Lock 12.2.0 نرم افزاری برای رمزگذاری مستقیم و یا مخفی‌ کردن فایل و فولدرها در کامپیوتر است. با این برنامه شما می‌توانید از اسناد، تصاویر، ویدیوها، فایل‌های صوتی و انواع دیگر اطلاعات شخصی خود در کامپیوتر محافظت کنید و از امکان دسترسی دیگر کاربران به آن جلوگیری کنید. همانطور که می‌دانید، حفظ حریم خصوصی یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی است که در دنیای رایانه برای کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. راهکارهای مختلفی به منظور محافظت از حریم خصوصی کاربر وجود دارد که یکی از آن‌ها، رمزگذاری و یا مخفی‌سازی فایل و فولدر و درایو در ویندوز است. در این مطلب، ابزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند از اطلاعات شما در سیستم محافظت کند تا هیچ کاربر دیگری قادر به دسترسی به آن نباشد.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربران حتی مبتدی هم می‌توانند با آن، بر روی اطلاعات مهم و محرمانه‌ی خود رمز عبور قرار دهند. این نرم افزار علاوه بر امکان رمزگذاری بر روی اطلاعات، امکانات دیگری را نیز به منظور محافظت از حریم خصوصی در دسترس کاربر قرار می‌دهد که جمله آن‌ها می‌توان به مخفی‌سازی اطلاعات، جلوگیری از نوشتن اطلاعات بر روی فایل، فولدر و درایو و همینطور حفظ دائم و غیرقابل بازگشت اطلاعات اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار rzfun Easy File Lock را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار rzfun Easy File Lock :

– امکان قفل کردن فایل، فولدر و درایوها در ویندوز

– امکان مخفی کردن اطلاعات محرمانه در سیستم

– امکان جلوگیری از نوشتن اطلاعات بر روی فایل، فولدر و درایوها

– امکان حذف دائم اطلاعات و جلوگیری از امکان ریکاوری آن‌ها

– سادگی در استفاده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

rzfun Easy File Lock.cover1  300x213 - دانلود rzfun Easy File Lock 12.2.0 - نرم افزار قفل کردن و محافظت از فایل‌ها rzfun Easy File Lock.cover2  300x213 - دانلود rzfun Easy File Lock 12.2.0 - نرم افزار قفل کردن و محافظت از فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR