دانلود مجموعه کامل برنامه فوتبال 360 – بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش

دانلود مجموعه کامل برنامه فوتبال 360 - بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش

 

دانلود فوتبال 360

| عادل فردوسی‌پور در فوتبال ۳۶۰ ؛ پس از مدت‌ها جلوی دوربین |

 

مهمان هشتم: بخش اول گفت‌وگوی عادل فردوسی‌پور و کارلوس کی‌روش اضافه شد…

فوتبال 360 نام یک برنامه جدید و بسیار پرطرفدار با اجرای عادل فردوسی‌پور به عنوان میزبان برنامه است که از طریق پلتفرم فوتبال 360 پخش می‌شود. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، باری دیگر عادل فردوسی‌پور به جلوی دوربین بازگشت. مدتی پیش بود که برای اولین بار، خبر بازگشت عادل فردوسی‌پور منتشر شد. همانطور که می‌دانیم، او یک گزارشگر و مجری حرفه‌ای در حوزه ورزش فوتبال است که دو دهه سابقه در زمینه اجرای برنامه 90 در شبکه 3 سیما داشت. برنامه نود، هر دوشنبه شب، مهمان خانه‌های دوست‌داران فوتبال بود و تا بامداد روز بعد، محتوای جذاب و گاها جنجالی این برنامه محبوب ادامه داشت. سرانجام، در بیستم اسفند ماه 1398 آخرین قسمت از این برنامه پخش و نهایتا پروژه‌ی برنامه 90 و پخش تلویزیونی آن از شبکه سوم صدا و سیما خاتمه پیدا کرد.

همه ما با اجراهای عادل فردوسی‌پور خاطره داریم. از برنامه 90 گرفته تا گزارش رقابت‌های مهم و حساس در چارچوب رقابت‌های جام جهانی، گزارش جذاب عادل فردوسی‌پور همیشه محبوبیت خاصی در بین علاقه‌مندان فوتبال داشت. اکنون در آستانه‌ی رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، برنامه عادل فردوسی‌پور در قالب پلتفرم اینترنتی فوتبال ۳۶۰ شروع به پخش کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، سعی خواهیم کرد که جدیدترین قسمت‌های فوتبال 360 را با بالاترین کیفیت در دسترس شما عزیزان قرار دهیم. در واقع شما می‌توانید هر بار با پخش قسمت‌های جدید این برنامه به این صفحه مراجعه کرده و قسمت جدید آن را دانلود و بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین آن را تماشا کنید. به شما دوستان عزیز و دوست‌داران دنیای فوتبال پیشنهاد میکنیم که برنامه فوتبال 360 را با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

بنیان‌گذار: عادل فردوسی‌پور
سردبیر: عادل فردوسی‌پور
تعداد قسمت ها: در حال پخش…

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 200 ~ 300 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR