دانلود Listary Pro 6.0.9.25 – نرم افزار جستجوی پیشرفته برای ویندوز

دانلود Listary Pro 6.0.9.25 - نرم افزار جستجوی پیشرفته برای ویندوز

 

دانلود Listary Pro

| نرم افزار جستجوی پیشرفته برای ویندوز |

 

Listary Pro 6.0.9.25 نام یک بسته نرم افزاری بسیار قوی و سریع برای جستجوی فایل‌ها در ویندوز است. این برنامه با انعطاف‌پذیری بسیار بالا، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در میان فایل‌ها و فولدرهای خود با سرعت بالا عملیات جستجو را انجام دهید. برخلاف انواع دیگر ابزارهای جستوی فایل، این نرم افزار مجهز به یک فایل منیجر بسیار قوی هم شده تا کاربر بتواند در محیط همین ابزار، به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته و عملیات مختلفی همچون کپی، جابه‌جایی، تغییر نام و … را به اجرا درآورید. رابط گرافیکی ساده این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به راحتی با امکانات مختلف و پیشرفته‌ی آن آشنایی پیدا کرده و با سرعت بسیار عالی به جستجوی اطلاعات خود بپردازید.

این نرم افزار، یک موتور جستجوی انقلابی برای ویندوز است و به شما اجازه می‌دهد که بتوانید فایل‌های مورد نیاز خود را با سرعت مطلوب جستجو و اجرا کنید. تنها کافی‌ست که اطلاعاتی جزئی از فایل‌های مورد نظر خود برای جستجو را وارد و سپس شاهد نتیجه‌ی آن باشید. این نرم افزار، در واقع یک ابزار جستجوگر پیشرفته به همراه یک فایل منیجر بسیار قوی است که شما را از دیگر ابزارهای مشابه بی‌نیاز می‌کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Listary Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Listary Pro :

– امکان بالا بردن سرعت کارکرد در جستجوی فایل و فولدرها

– امکان کار با اطلاعات یافت شده در قالب فایل منیجر کاربردی و قدرتمند نرم افزار

– امکان جستجوی فایل‌ها بر اساس فرمت آن‌ها

– دسترسی‌پذیری به امکان جستجو از بخش‌های مختلف ویندوز

– سازگاری با انواع ابزارهای کاربردی دیگر همچون Total Commander, Directory Opus, xplorer2, 7-zip, WinRAR, FileZilla

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Listary Pro.cover1  300x214 - دانلود Listary Pro 6.0.9.25 - نرم افزار جستجوی پیشرفته برای ویندوز Listary Pro.cover2  300x227 - دانلود Listary Pro 6.0.9.25 - نرم افزار جستجوی پیشرفته برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.38 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR