دانلود Advik Gmail Backup 4.0 – نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل

دانلود Advik Gmail Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل

 

دانلود Advik Gmail Backup

| نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل |

 

Advik Gmail Backup 4.0 نرم افزاری است که شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از ایمیل‌های خود در حساب جیمیل (Gmail) نسخه بکاپ بگیرید. با این برنامه شما به سادگی می‌توانید ایمیل‌های خود از حساب گوگل جیمیل را در کامپیوتر خود دانلود و آن را در هارد درایو، حافظه فلش و انواع دیگر حافظه‌های ذخیره‌سازی قرار دهید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید ایمیل‌ها را به طور مستقیم و یا پس از تبدیل به PST, EML, MSG, DOC, EML, CSV و بیش از 30 نوع فرمت دیگر، در سیستم خود ذخیره نمایید.

هدف از توسعه این نرم افزار، فراهم ساختن امکانی برای کپی کامل ایمیل‌های مهم شما در کامپیوتر است. گاهی ممکن است بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به ایمیل‌ها برای شما وجود نداشته باشد و یا اینکه بر حسب اتفاق، ایمیل‌های مهم خود را از دست بدهید و یا اینکه حساب شما مسدود و یا غیرقابل در دسترس شوند. در این شرایط، دسترسی به یک نسخه کپی شده از اطلاعات حساب ایمیل به شما کمک می‌کند تا بتوانید به سرعت از ایمیل‌های مربوط به حساب جیمیل خود دسترسی آفلاین داشته باشید. بدین ترتیب کاربر می‌تواند کلیه ایمیل‌های خود را بدون نیاز به مراجعه به وب‌سایت جیمیل دات‌کدام (Gmail.com) و به ورت آفلاین در سیستم مشاهده و به محتوای آن دسترسی داشته باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Advik Gmail Backup را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Advik Gmail Backup :

– امکان پشتیبان‌گیری از پوشه ایمیل‌ها

– قابلیت ذخیره گروهی ایمیل‌ها با فایل‌های ضمیمه

– امنیت بسیار بالا در حین فرآیند پشتیبان‌گیری

– قابلیت دانلود کردن سریع و بدون محدودیت بکاپ‌های جیمیل

– امکان تبدیل کردن ایمیل‌ها به فرمت PDF, PST, EML, MSG, MBOX و بیش از 30 فرمت دیگر

– پشتیبانی از زبان‌های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

– امکان انتقال دیتای جیمیل به یک حساب دیگر

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Advik Gmail Backup.cover1  300x173 - دانلود Advik Gmail Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل Advik Gmail Backup.cover2  300x162 - دانلود Advik Gmail Backup 4.0 - نرم افزار پشتیبان‌گیری از جیمیل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR