دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 – اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید

دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 - اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Special Forces Group 3برای اندروید

| بازی اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید |

 

Special Forces Group 3: Beta 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن و اول‌شخص از استودیوی بازی سازی ForgeGames است. اگر از علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و تیراندازی اول شخص باشید، احتمالا به خوبی سری اسپشیال فورسز گروپ را می‌شناسید. در این مطلب، با معرفی سومین نسخه از این سری محبوب و بسیار جذاب در خدمت شما گیمرهای سیستم‌عامل اندروید هستیم. در این بازی، شما می‌توانید از بین گروه کانتر-تروریست / تروریست، یک سمت را انتخاب کرده و با گروه دیگری از یاران خود برای نبرد با دشمن آماده شوید. نسخه سوم این بازی، دارای بهینه‌سازی‌هایی عمده در بخش گرافیک و صداپردازی واقع‌گرایانه است که شما در آن می‌توانید از یک تجربه نزدیک به واقعیت از نبردهای اول شخص لذت ببرید.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها در بازی‌های اکشن، تنوع در سلاح‌هایی است که در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در این نسخه از بازی، شما با شمار بسیاری از انواع اسلحه‌های نوستالژیک و همچنین مدرن سر و کار دارید که می‌توانید به انتخاب خود هریک از آن‌ها را گزینش کرده و به میدان نبرد قدم بگذارید. گیم‌پلی سریع، رقابت جذاب و امکانات کنترلی ساده و آسان از نقات قوت این بازی به شمار می روند. هم اکنون می توانید بازی Special Forces Group 3 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Special Forces Group 3 :

– گرافیک بروز شده – دارا بودن بیش از 40 مپ مختلف

– بروز شدن اسلحه‌ها

– امکان بازی شخصیت و سلاح‌های جدید

– امکان بازی آنلاین و آفلاین

– دارا بودن 9 حالت بازی مختلف نظیر Classic, Resurrection, Capture the Flag, Zombie Mode, Bomb Mode, Knives, Deathmatch, ArmsRace, Sniper

– امکان بازی در قالب تیم‌های 8 نفره

– دارا بودن 9 اسلحه کمری، 4 نوع شات‌گان، 12 نوع رایفل، 5 نوع اسنایپر، 3 نوع مسلسل، 3 نوع نارنجک و …

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Special Forces Group 31 150x84 - دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 - اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید Special Forces Group 32 150x84 - دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 - اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید Special Forces Group 33 150x84 - دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 - اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید Special Forces Group 34 150x84 - دانلود بازی Special Forces Group 3: Beta 1.0 - اسپشیال فورسز گروپ 3 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 1.06 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR