دانلود AnyRail 6.44 – انی‌ریل؛ نرم افزار طراحی خطوط راه آهن

دانلود AnyRail 6.44 - انی‌ریل؛ نرم افزار طراحی خطوط راه آهن

 

دانلود AnyRail

| انی‌ریل؛ نرم افزار طراحی خطوط راه آهن |

 

AnyRail 6.44 نام یک ابزار جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی خطوط ریلی است که با دارا بودن یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند، تقریبا کلیه انتظارات شما در این زمینه را برآورده می‌کند. این نرم افزار، مختص طراحی خطوط راه‌آهن و قطار است که در آن می‌توانید مسیرهای ریلی را طراحی کرده و با امکانات ویرایشی قدرتمند، خطوط راه‌آهن را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. هرکس در طول فعالیت روزمره‌ی خود، امورات مختلفی را برای انجام دارد. اگر که زمان آزاد در اختیار دارید و می‌خواهید آن را به چند ساعت سرگرم‌کننده تبدیل کنید، در این مطلب برای شما ابزاری را آماده کرده‌ایم که در آن می‌توانید با تخیل و خلاقیت خود، مسیرهای ریلی را طراحی کنید. این مسیرها، در واقع مسیر یا خطوط راه‌آهن ریلی به صورت مینیاتوری هستند که می‌توانید این مسیرها را برای سرگرمی و یا پروژه‌های واقعی طراحی کنید.

در این نرم افزار شما می‌توانید مسیر راه‌آهن و جزئیات آن را با دقت بالا طراحی کنید. این برنامه با محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند و همینطور مشابه با مجموعه‌ی آفیس، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید در فضایی آشنا، به طراحی خطوط ریلی و مسیرهای راه‌آهن بپردازید. مزیت ساده‌ی این برنامه، قابلیت طراحی خطوط ریلی به صورت لایه لایه است که با توجه به فراوانی و تنوع اشیاء می‌توانید خطوط راه‌آهن را به صورت دلخواه طراحی و کاستومایز کنید. این برنامه همینطور دارای طیف گسترده‌ای از اشیای مختلف و مسیرهایی از پیش ‌آماده است که می‌توانید با کنار هم قرار دادن آن‌ها، یک مسیر یکپارچه و حرفه‌ای از خطوط ریل راه‌آهن را بسازید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AnyRail را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AnyRail :

– امکان شبیه‌سازی حرفه‌ای مسیرهای راه‌آهن

– امکان مدل‌سازی ساده و سریع خطوط ریلی

– امکان استفاده برای سرگرمی و یا پروژه‌های واقعی

– دارا بودن اشیای متعدد برای طراحی محیط و مسیرهای راه‌آهن

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AnyRail.cover1  300x207 - دانلود AnyRail 6.44 - انی‌ریل؛ نرم افزار طراحی خطوط راه آهن AnyRail.cover2  300x207 - دانلود AnyRail 6.44 - انی‌ریل؛ نرم افزار طراحی خطوط راه آهن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR