دانلود Waifu2x GUI 0.3.0 – نرم افزار بالا بردن کیفیت انیمه‌ها

دانلود Waifu2x GUI 0.3.0 - نرم افزار بالا بردن کیفیت انیمه‌ها

 

دانلود Waifu2x GUI

| نرم افزار بالا بردن کیفیت انیمه‌ها |

 

Waifu2x GUI 0.3.0 نام یک ابزار رایگان و متن‌باز برای بهینه‌سازی کیفیت تصاویر و ویدیوهای انیمه در ویندوز است. این نرم افزار به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید انیمه‌های مورد علاقه خود را با یک موتور پردازشی قوی و سریع، بزرگ‌نمایی و باکیفیت کنید. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به تصاویر و ویدیوهای سبک انیمه هستید، این بار برای شما نرم افزاری را آماده کرده‌ایم که می‌تواند کیفیت اینگونه محتوا را برای شما بهینه‌سازی کند. بنابراین، با این نرم افزار شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای انیمه دلخواه خود را تا چند برابر بهتر کرده و آن‌ها را در آرشیو خود نگهداری کنید.

این نرم افزار، به طور خاص برای افرادی طراحی شده که به محتوای انیمه علاقه‌مند هستند. با این برنامه شما می‌توانید تصاویر و ویدیوهای انیمه را بزرگنمایی کنید و یا به بیان دیگر، سایز آن‌ها را تغییر دهید. محیط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده و در سبک و سیاق خاص علاقه‌مندان به انیمه طراحی شده است. از این روی حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند از آن نهایت بهره را ببرند. علاوه بر امکانات بزرگنمایی، با این اپ شما می‌توانید نویز را از تصاویر و ویدیوهای انیمه از بین ببرید و از محتوای دلخواه خود در فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Waifu2x GUI را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Waifu2x GUI :

– امکان بالا بردن سایز تصاویر انیمه و از بین بردن نویز آن (با پشتیبانی از فرمت‌های png, jpg, webp)

– امکان بزرگنمایی انیمه‌هی متحرک در فرمت‌های gif, webp

– قابلیت بزرگنمایی و از بین بردن نویز و ایرادات ویدیوهای انیمه در فرمت mp4, webm, ogv

– امکان افزایش یا کاهش سرعت پخش و یا معکوس کردن روند پخش انیمیشن‌ها و ویدوهای انیمه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Waifu2x GUI.cover1  300x226 - دانلود Waifu2x GUI 0.3.0 - نرم افزار بالا بردن کیفیت انیمه‌ها Waifu2x GUI.cover2  294x300 - دانلود Waifu2x GUI 0.3.0 - نرم افزار بالا بردن کیفیت انیمه‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR