دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 – یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید

دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 - یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید

 

دانلود نرم افزار Enki برای اندروید

| یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید |

 

Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 نام یک اپلیکیشن جدید و کاربردی است که از enki.com منتشر شده و سعی می‌کند تا علاقه‌مندان به کدنویسی و علم داده را به شکل عمیق با این مهارت آشنا کند. این اپ، در واقع یکی از بهترین ابزارهای موجود در زمینه یادگیری علم داده و تقویت مهارت کدنویسی است که شما با استفاده از آن می‌توانید مهارت‌های مختلف در این زمینه را فرا بگیرید و به تمرین این مهارت‌ها بپردازید. بیش از 1 میلیون کاربر در دنیا از ابزار اِنکی برای مهارت برنامه‌نویسی و علم داده استفاده می‌کنند و از این بابت بسیار راضی هستند. این برنامه هم برای تازه‌کارها و هم دولوپرها کاربردی بوده و افراد می‌توانند در انواع سطوح مهارتی آن را مورد استفاده قرار دهند.

اِنکی در واقع یک آموزگار همراه و بسیار کاربردی است که همیشه و همه‌جا با شماست. این برنامه به شما کمک می‌کند تا کدنویسی را هرچه دقیق و عمیق‌تر یاد بگیرید. علاوه بر این، یکی از اصلی‌ترین اهداف این پروژه، آموزش دادن علم داده به علاقه‌مندان است که این روزها توجه ویژه‌ای را به خود معطوف ساخته است. با اِنکی، هر روز می‌توانید یک مهارت جدید در علم داده و یا مهارت کدنویسی را یاد بگیرید و با استفاده از آن، هر روز در حال علم‌آموزی و یادگیری اطلاعات جدید در دنیای نرم افزار باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار نرم افزار Enki برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Enki :

– امکان یادگیری مهارت کدنویسی و علم داده

– امکان تمرین مهارت کدنویسی

– امکان حل کردن سوالات تعاملی

– دارا بودن یادآور روزانه برای تمرین منظم

– دارا بودن 1500 سرفصل آموزشی شامل Coding Intro, Python, SQL, Data Science, Data Analysis, JavaScript, React, Blockchain, CSS, HTML, Web, Security, Git, Computer Science, Regex, TypeScript, Docker, Golang, MongoDB, Linux, Java, Spreadsheets, Webflow, Zapier, Airtable

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Enki1 84x150 - دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 - یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید Enki2 84x150 - دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 - یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید Enki3 84x150 - دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 - یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید Enki4 84x150 - دانلود Enki: Learn data science, coding, tech skills 2.8.0 - یادگیری علم داده و کدنویسی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR