دانلود IOGenie Batch Renamer 1.2.0 – ابزار تغییر نام فایل‌ها

دانلود IOGenie Batch Renamer 1.2.0 - ابزار تغییر نام فایل‌ها

 

دانلود IOGenie Batch Renamer

| ابزار تغییر نام فایل‌ها |

 

IOGenie Batch Renamer 1.2.0 یک ابزار جدید، رایگان و ساده به منظور تغییر نام فایل‌ها به سادگی و سرعت است که امکانات متعددی در این زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همه‌ی ما با امکان تغییر نام پیش‌فرض در ویندوز، اندروید و انواع پلتفرم‌ها آشنایی داریم. این قابلیت، به ما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌ها و فولدرها را متناسب با نیاز خود ویرایش کنیم. اگر که قصد داشته باشید فایل‌ها و فولدرها را به شکلی حرفه‌ای تر تغییر نام دهید، باید از ابزارهای مخصوص برای این کار استفاده کنید. در این مطلب، یکی از ابزارهای جدید و ساده در این زمینه را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند فایل‌های شما را برایتان به شکل گروهی تغییر نام دهد.

تغییر نام دادن اسامی فایل‌ها، روشی برای سازماندهی و مدیریت بهتر و منظم‌تر اطلاعات است. برای سادگی بیشتر، این نرم افزار به یک رابط گرافیکی زیبا و جذاب مجهز شده و کاربران حتی مبتدی‌ هم می‌توانند از امکانات آن نهایت بهره را ببرند. تنها کافی‌ست که فایل‌های مورد نظر خود را در برنامه فراخوانی کنید تا مطابق با الگو و تنظیمات تعریف شده‌ی شما، فایل‌های‌تان تغییر نام داده شوند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار IOGenie Batch Renamer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار IOGenie Batch Renamer :

– امکان تغییر نام گروهی فایل‌ها

– امکان جایگزینی متن در اسامی فایل‌ها

– امکان جایگزینی عبارات متنی در پسوند فایل‌ها

– امکان حذف یک عبارت مشخص در اسامی فایل‌ها

– امکان افزودن متن و یا عدد به اسامی فایل‌ها

– قابلیت تغییر بزرگی یا کوچکی حروف در اسامی فایل‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

IOGenie Batch Renamer.cover1  300x241 - دانلود IOGenie Batch Renamer 1.2.0 - ابزار تغییر نام فایل‌ها IOGenie Batch Renamer.cover2  300x241 - دانلود IOGenie Batch Renamer 1.2.0 - ابزار تغییر نام فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR