دانلود SketchCut PRO 4.0.3 – نرم افزار محاسبه اتوماتیک برش قطعات از صفحه های تخت

دانلود SketchCut PRO 4.0.3 - نرم افزار محاسبه اتوماتیک برش قطعات از صفحه های تخت

 

دانلود SketchCut PRO

| نرم افزار محاسبه اتوماتیک برش قطعات از صفحه های تخت |

 

SketchCut PRO 4.0.3 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قوی در زمینه انجام محاسبات خودکار برش طعات از صفحه‌های تخت است. این برنامه با دارا بودن امکاناتی گسترده در زمینه برش صفحات با جنس‌های مختلف از قبیل (نئوپان، ام‌دی‌اف، شیشه، پلاستیک، تخته‌های چوبی و …) یکی از بهترین ابزارهای محاسباتی در این زمینه به شمار می‌رود. برخلاف گذشته، در دنیای امروز انجام هرگونه فعالیت مهندسی یا فنی، با پیش‌نیاز اولیه‌ی محاسبات نرم افزارهای مخصوص انجام می‌شود. از صنعت ساخت و ساز گرفته تا طراحی محصول، برش چوب، شیشه و … از جمله فرآیندهایی هستند که برای هریک، محصولات نرم افزاری متعددی ساخته و روانه بازار شده است. در این مطلب، با معرفی نرم افزاری قوی، برای انجام محاسبات خودکار برش سطوح سخت در خدمت شما کاربران عزیز هستیم.

این نرم افزار، متناسب با نیاز جامعه‌ی نجارها، شیشه‌برها، کابینت‌سازها و … است و به آن‌ها امکانی می‌دهد که بتوانند پیش از برش نهایی قطعات خود، در ابتدا محاسبات لازم را به صورت خودکار به انجام برسانند. این نرم افزار، مجهز به امکاناتی جامع و حرفه‌ای در زمینه انجام محاسبات لازم برای برش صفحات چوبی، شیشه‌ای، پلاستیکی، نئوپان و … است که در نوع خود، یکی از بهترین ابزارهای موجود برای اندازه‌گیری دقیق و محاسبات مرتبط با این عملیات‌ها محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SketchCut را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SketchCut PRO :

– امکان انتخاب پارامترهای برش (اندازه‌ی صفحه، قطر تیغه، فاصله از لبه و …)

– امکان ثبت و مدیریت سفارشات (نوع سفارش، جنس، تاریخ سفارش و زمان تحویل)

– فراهم‌سازی امکان انجام محاسبات دقیق برای انجام برش‌هایی منظم، دقیق و پیاپی

– امکان محاسبه خودکار مساحت قطعات، طول برش و لبه‌ها

– امکان خروجی گرفتن از نتیجه محاسبات در فرمت PDF

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SketchCut PRO.cover1  300x225 - دانلود SketchCut PRO 4.0.3 - نرم افزار محاسبه اتوماتیک برش قطعات از صفحه های تخت SketchCut PRO.cover2  300x225 - دانلود SketchCut PRO 4.0.3 - نرم افزار محاسبه اتوماتیک برش قطعات از صفحه های تخت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR