دانلود Gavilya 2.5.0.2205 – نرم افزار مدیریت و نگهداری بازی‌های ویدیویی

دانلود Gavilya 2.5.0.2205 - نرم افزار مدیریت و نگهداری بازی‌های ویدیویی

 

دانلود Gavilya

| نرم افزار مدیریت و نگهداری بازی‌های ویدیویی |

 

Gavilya 2.5.0.2205 نرم افزاری جدید، رایگان و کاربردی برای علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است که و به آن‌ها اجازه می‌دهد که بتوانند تمام بازی‌های نصب شده در کامپیوتر را در یک مکان مشخص نگهداری کنند. این برنامه به طور کامل از عناوین Steam و Microsoft Store پشتیبانی می‌کند؛ ولی شما می‌توانید بازی‌ها را از هر مسیری به این برنامه معرفی کنید تا در ادامه بتوانید آن‌ها را از یک فضای مشترک مدیریت کنید. خوب یا بد، این روزها هر بازی دارای لانچر اختصاصی خود شده و برای اجرا کردن آن‌ می‌بایست لانچر به Epic-Games, GOG, Steam, Microsoft Store و … مراجعه کرد. احتمالا شما هم این شرایط را تجربه کرده و شاید هم به دنبال راه حلی برای آن بوده‌اید. در این مطلب، به شما ابزاری را معرفی می‌کند که به شما اجازه می‌دهد از طریق یک لانچر مشخص، به کلیه بازی‌های خود برای اجرا دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار قادر است تمام بازی‌های شما را در یک جا نگهداری کند. در واقع با استفاده از این نرم افزار، با عرضه عناوین جدید هم شما دیگر نیازی به استفاده از لانچرهای مختلف برای اجرا کردن بازی‌ها نخواهید داشت و کلیه بازی‌ها را می‌توانید در یک نمای زیبا و جذاب در دسترس خود داشته باشید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که گیمرها در همان نگاه اول جذب آن شده و می‌توانند از این پس با سهولت و سادگی بیشتری به بازی‌های دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gavilya را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gavilya :

– یکپارچگی با دیتابیس RAWG.io و فراهم‌سازی امکان تشخیص خودکار بازی‌ها با امکان دانلود کاور اصلی بازی و دریافت اطلاعات مربوط به بازی

– دارا بودن پوسته‌ی تاریک، مخصوص علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای

– دارا بودن ویوهای مختلف شامل Crad View, List View, Recent View برای دسترسی ساده‌تر به بازی‌ها

– امکان اکسپورت و ایمپورت کردن لیست بازی‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gavilya.cover1  300x177 - دانلود Gavilya 2.5.0.2205 - نرم افزار مدیریت و نگهداری بازی‌های ویدیویی Gavilya.cover2  300x177 - دانلود Gavilya 2.5.0.2205 - نرم افزار مدیریت و نگهداری بازی‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.64 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR