دانلود FreeShow 0.3.2 – نرم افزار رایگان ساخت اسلایدشو

دانلود FreeShow 0.3.2 - نرم افزار رایگان ساخت اسلایدشو

 

دانلود FreeShow

| نرم افزار رایگان ساخت اسلایدشو |

 

FreeShow 0.3.2 نام یک نرم افزار سریع و موثر برای ساخت متن و مدیای چندرسانه‌ای است که به صورت رایگان و متن‌باز در دسترس شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. به کمک این نرم افزار ساده و رایگان، شما به راحتی می‌توانید اسلایدشوهایی زیبا و پرمحتوا بسازید و آن را در معرض نمایش قرار دهید. همانطور که می‌دانید، پرزنتیشن‌ها، در مواقعی کاربرد دارند که بخواهیم از یک محصول و یا دستاورد جدید برای دیگران رونمایی و یا آن را به مخاطبان خود معرفی کنیم. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری مخصوص را برای ساخت این پرزنتیشن‌ها آماده کرده‌ایم که امکاناتی جامع در این زمینه را در خود دارد.

اگر که نرم افزار پاورپوینت و امکانات آن برای شما تکراری شده و به دنبال ساخت یک ارائه‌ی خلاقانه‌تر از همیشه هستید، نرم افزار فری‌شو یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه است که می‌تواند تمام انتظارات شما در این زمینه را برآورده کند. محیط گرافیکی این نرم افزار بسیار ساده، زیبا و کاربرپسند طراحی شده است و شما کاربران می‌توانید به راحتی با محیط آن ارتباط برقرار کرده و با کنار هم قرار دادن متن، تصویر و انواع دیگر محتوای رسانه‌ای، اسلایدهای خود را بسازید و آن‌ها را آماده‌ی ارائه و نمایش به مخاطب کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FreeShow را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FreeShow :

– امکان ساخت ویدیو کلیپ تصویری با ترکیب عکس و موزیک

– امکان اضافه کردن متن آهنگ برای ساخت ویدیو کلیپ‌

– دارا بودن ویرایشگر حرفه‌ای برای نوشتن متن، تغییر فونت، سایز و …

– دارا بودن پوسته‌ها و قالب‌های از پیش آماده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FreeShow1 300x158 - دانلود FreeShow 0.3.2 - نرم افزار رایگان ساخت اسلایدشو FreeShow2 300x156 - دانلود FreeShow 0.3.2 - نرم افزار رایگان ساخت اسلایدشو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 87.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR