دانلود TerminalWorks TSWebCam Pro 1.0.7.2 Server/Client – استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ

دانلود TerminalWorks TSWebCam Pro 1.0.7.2 Server/Client - استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ

 

دانلود TerminalWorks TSWebCam Pro

| استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ |

 

TerminalWorks TSWebCam Pro 1.0.7.2 Server/Client نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه فراهم‌سازی امکان استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتا0 RDP) است. این برنامه، بهترن راه برای استفاده از دوربین‌های DirectShow (وبکم) در سیستم‌های ریموت دسکتاپ است. به این ترتیب، شما می‌توانید به سرعت وبکم موجود در رایانه شخصی یا لپ‌تاپ را برای کارکرد به سرور ریموت دسکتاپ منتقل نمایید. اگر که شما هم بنا به هر دلیلی احتیاج دارید که تصویر دوربین وبکم را در ریموت دسکتاپ خود داشته باشید، این برنامه یکی از بهترین و ساده‌ترین راهکارهای موجود برای این نیاز محسوب می‌شود.

این نرم افزار در دو نسخه‌ی کلاینت/سرور در دسترس قرار گرفته و کاربر می‌تواند با نصب کردن نسخه Client بر روی سیستم خود و نسخه Server در RDP، شروع به استفاده از دوربین وبکم در سرور (ریموت دسکتاپ) کند. با این نرم افزار شما می‌توانید دوربین‌های DirectShow در سیستم خود را با استفاده از استانداردهای RDP/Citrix به ریموت دسکتاپ‌ها ارسال و از امکانات آن بهره ببرید. نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و آسان بوده و شما هم در نهایت سهولت می‌توانید نسخه کلاینت و سرور این برنامه را در ویندوز/ویندوز سرور نصب کرده و از امکانات این برنامه بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار TerminalWorks TSWebCam را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TerminalWorks TSWebCam Pro :

– فراهم‌سازی امکان استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ

– سازگاری با ریموت دسکتاپ RDP, Citrix

– عدم نیاز به نصب درایور

– امکان کانفیگ کردن رزولوشن و میزان فشرده‌سازی

– دارا بودن امکان نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TerminalWorks TSWebCam.cover1  300x286 - دانلود TerminalWorks TSWebCam Pro 1.0.7.2 Server/Client - استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ TerminalWorks TSWebCam.cover2  300x286 - دانلود TerminalWorks TSWebCam Pro 1.0.7.2 Server/Client - استفاده از دوربین وبکم در ریموت دسکتاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR