دانلود Vircadia 2022.1.0 – پلتفرم قدرتمند واقعیت مجازی

دانلود Vircadia 2022.1.0 - پلتفرم قدرتمند واقعیت مجازی

 

دانلود Vircadia

| پلتفرم قدرتمند واقعیت مجازی |

 

Vircadia 2022.1.0 آنچه گونه‌ی ما را از دیگر موجودات هستی برای بقا جدا می‌کند، صرفا عقل و قوه‌ی اندیشه نیست؛ بلکه انگیزه‌ی اجتماعی شدن نیز در این میان نقش پررنگی را ایفا می‌کند. همین امر، شرایط لازم را برای همکاری و همزیستی هرچه بهتر با هم‌نوعان فراهم کرد. ما انسان‌ها، نیازی ذاتی برای تعامل با همدیگر داریم؛ یک تعامل مهم و فراتر از تعامل فیزیکی اولیه که شامل سنگ نگاره‌ها، نقاشی‌ها، تلگراف و بعدها تلفن و سیستم‌های ارتباطی امروزی نظیر شبکه‌ی جهانی اینترنت شد. پروژه‌ی جدید و متن‌باز ویرکادیا، در تلاش است تا دامنه‌های جدیدتری از دنیای علم و فناوری را به زندگی ما انسان‌ها وارد کند؛ این پلتفرم جدید و قدرتمند که بر بستر واقعیت مجازی کار می‌کند، شکاف اساسی موجود در بین تعامل فیزیکی و فضای آنلاین را پر می‌کند.

به دنیای واقعیت مجازی خوش آمدید! بعد از ایجاد حساب کاربری جدید در این پلتفرم متن باز، کاربر با یک رابط کاربری ساده رو به رو می‌شود که تعاملی آسان و در عین حال جامع بین شخصیت مجازی و سفارشی شده‌ی او در محیط سه‌بعدی را فراهم می‌کند. یک مجموعه از دستورات فرمان در محیط این برنامه گنجانده شده که به کاربر اجازه می‌دهد که بتواند در دنیای مجازی اطراف خود بین نمای اول و سوم شخص جابه‌جا شده و با اعمال تنظیمات دلخواه خود، فضایی جذاب و هیجان‌انگیز را در دنیای واقعیت مجازی اطراف خود تجربه کند.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vircadia را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vircadia :

– امکان استفاده به صورت Desktop/VR

– شبیه‌ساز صدها کاربر به طور همزمان

– دارا بودن آواتارهای مختلف

– پشتیبانی از FBX, glTF, OBJ

– دارا بودن انجین مبتنی بر JavaScript

– دارا بودن فضای 16 کیلومتر مکعب در سرور

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vircadia.cover1  300x169 - دانلود Vircadia 2022.1.0 - پلتفرم قدرتمند واقعیت مجازی Vircadia.cover2  300x169 - دانلود Vircadia 2022.1.0 - پلتفرم قدرتمند واقعیت مجازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 427 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR