دانلود Biscuit 1.2.26 – نرم افزار مدیریت تب‌های باز شده در مرورگرهای وب

دانلود Biscuit 1.2.26 - نرم افزار مدیریت تب‌های باز شده در مرورگرهای وب

 

دانلود Biscuit

| نرم افزار مدیریت تب‌های باز شده در مرورگرهای وب |

 

Biscuit 1.2.26 نرم افزاری است که می‌تواند مرورگر اینترنتی شما را از مشکل ده‌ها تب باز شده به شکل همزمان نجات دهد! با این برنامه شما می‌توانید با یک سازماندهی بهتر، امکان دسترسی آسان‌ به وب اپلیکیشن‌ها و صفحات وب پرکاربرد خود را فراهم کنید. همانطور که می‌دانیم، همه‌ی ما حداقل برای یک بار هم که شده با مشکل باز بودن ده‌ها تب مختلف در مرورگرهای اینترنتی مواجه بوده‌ایم. به طور خلاصه، باز کردن تعداد بیش از اندازه‌ی تب در مرورگرهای اینترنتی می‌تواند تمرکز کاربر را بگیرد و در ادامه بهره‌وری انجام کارها را کاهش دهد. هرچند که انجام کارهای همزمان نیاز به باز کردن چندین تب و استفاده از وب اپلیکیشن‌های مختلف دارد، ولی گاهی شمار تب‌ها از حد کنترل خارج شده و باعث مشکلات متعددی می‌شود.

اگر شما هم معتقد هستید که این ماجرا به خودی خود یک مشکل محسوب می‌شود، ما در اینجا به شما شانسی می‌دهیم که با استفاده از یک ابزار کاربردی و مفید بتوانید از این مشکل رهایی پیدا کنید. این نرم افزار، بیسکوئیت نام دارد؛ ابزاری که یک مرورگر مخصوص است که می‌تواند تمام وب اپلیکیشن‌های شما را در خود نگه دارد تا شما بتوانید با سهولت بیشتری به انجام امورات خود بپردازید. این برنامه یکی از بهترین راهکارها برای حل مشکل باز بودن تعداد بی‌شمار تب‌ها در مرورگرهای اینترنتی است. با این برنامه شما می‌توانید تب‌ها و وب اپلیکیشن‌ها را در قالب گروه‌هایی مجزا از هم قرار داده و آن‌ها را مرتب کنید و در صورت تمایل، گروه‌ها را کاستومایز و به شکل سریع و ساده‌تری به آیتم‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Biscuit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Biscuit :

– حل مشکلات شمار بسیار تب‌ها در مرورگرهای اینترنتی

– فراهم‌سازی امکان دسترسی سریع‌تر به وب اپلیکیشن‌ها در ویندوز

– عدم نیاز به باز کردن تب‌های مجزا در مرورگرهای وب جهت دسترسی به حساب جیمیل، گوگل درایو، گیت‌هاب و …

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Biscuit.cover1  300x194 - دانلود Biscuit 1.2.26 - نرم افزار مدیریت تب‌های باز شده در مرورگرهای وب Biscuit.cover2  300x188 - دانلود Biscuit 1.2.26 - نرم افزار مدیریت تب‌های باز شده در مرورگرهای وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 156 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR