دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 – شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 - شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter برای اندروید

| بازی شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Mobadu است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، عنوانی جذاب و هیجان‌انگیز در سبک رانندگی و شلیک به زامبی‌ها است که با دارا بودن ده‌ها ماموریت مهیج و جذاب توانسته توجه میلیون‌ها پلیر فعال در گوگل پلی استور را به خود جلب کند. در داستان این بازی آمده که شما به عنوان تنها بازمانده‌ی سقوط یک هواپیما در شهری دورافتاده هستید و اتفاقا امروز، روز شانس شما نیست!

شما غرق در خون به هوش آمده و متوجه می‌شوید که چیزی در اطراف شما سرجای خود نیست. باقی مردم کجا هستند؟ چرا تاکنون، هیچ‌یک از مامورین آتش‌نشانی، امداد و پلیس خود را در محل حاضر نکرده‌اند؟ ناگهان صدای شلیک اسلحه به گوش می‌رسد. فردی بازمانده که به سختی در حال راه رفتن است خود را به شما نشان می‌دهد. مدتی بعد، شما متوجه می‌شوید که در جزیره زامبی‌ها به دام افتاده‌اید. کل جمعیت شهر از بین رفته و همه به زامبی تبدیل شده‌اند. گفته می‌شود که یک اتفاق علمی منجر به شیوع این ویروس وحشتناک شده است؛ اما چیزی که حالا اهمیت دارد این است که شما با تجهیزات و امکانات در دسترس خودتان، برای زنده ماندن تلاش کنید. هم اکنون می توانید بازی BLOCKAPOLYPSE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter :

– دارا بودن گیم‌پلی اکشن و مهیج

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی

– قابلیت بازی چند نفره و آنلاین

– امکان بازی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

– دارا بودن نقشه وسیع با ماموریت‌های متنوع

– تنوع بالای سلاح‌ها

– امکان ایفای نقش در تونل مترو و همینطور راندن آن

– امکان نقش‌آفرینی در مناطق رادیواکتیوی

– گرافیک پیکسل آرت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

BLOCKAPOLYPSE1 150x84 - دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 - شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOCKAPOLYPSE2 150x84 - دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 - شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOCKAPOLYPSE3 150x84 - دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 - شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت BLOCKAPOLYPSE4 150x84 - دانلود بازی BLOCKAPOLYPSE™: Zombie Shooter 1.17 - شلیک به زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 94.8/91.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR