دانلود MentDB 3.1.3 – زمین هوشمند؛ پروژه‌ی دیتای جهان گستر

دانلود MentDB 3.1.3 - زمین هوشمند؛ پروژه‌ی دیتای جهان گستر

 

دانلود MentDB

| زمین هوشمند؛ پروژه‌ی دیتای جهان گستر |

 

MentDB 3.1.3 نام یک پروژه‌ی قدرتمند و حرفه‌ای است که سعی می‌کند به ایده‌ی “زمین هوشمند” نزدیک و نزدیک‌تر شود. زمین هوشمند که در اصطلاح فنی، داده‌ی جهان گستر (WWD) نامیده می‌شود، هدف اصلی این پروژه و انقلابی بزرگ در حوزه‌ی دیتا و استفاده از آن است که در این استودیوی قدرتمند برای شما قابل استفاده خواهد بود. هدف از این پروژه، استفاده از یک زبان برنامه‌نویسی برای همه کارهاست. هدف این است که داده‌ها در تمام دنیا با سهولت در دسترس باشند و بتوان آن‌ها را به همدیگر انتقال داد.

منت‌دی‌بی، یک پلتفرم منحصر بهفرد است که یک سری از ابزارهای پیشرفته برای AI, SOA, ETL, ESB, Database, Data Quality, Predictive Analytics, Database Applications را در خود دارد که از آن می‌توانید در توسعه و کار با داده‌ها نهایت استفاده را ببرید. MentDB، مخفف Mentalese Database است؛ یک پلتفرم پیچیده که از یک زبان داده‌ای جدید تحت عنوان ام کیو ال (MQL) استفاده می‌کند و مجموعه‌ای از ابزارها برای ساخت اپلیکیشن‌های تحلیل بر روی داده، ساخت اپلیکیشن ربات گفتگو و … را در خود دارد. این پروژه مجهز به یک الگوریتم فوق پیشرفته‌ی هوش مصنوعی است که سعی می‌کند هدف اصلی خود یعنی زمین هوشمند یا رسیدن به مفهومی تحت عنوان World Wide Data (WWD) را عملی سازد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار MentDB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MentDB :

– فراهم‌سازی امکانات حرفه‌ای در زمینه استخراج و انتقال داده‌ها

– توانایی انتقال خودکار داده‌ها بین نرم افزارهای مختلف مثل Excel, Text, CSV, XML, JSON و …

– مجهز بودن به الگوریتم‌های پیشرفته‌ی هوش مصنوعی و توانایی برقراری ارتباط با انواع Data Sourceها

– عدم نیاز به SQL و بهره‌مندی از مدل NoSQL

– دارا بودن امکانات نصب، راه‌اندازی و مدیریت هرچه بهتر داده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MentDB.cover1  300x183 - دانلود MentDB 3.1.3 - زمین هوشمند؛ پروژه‌ی دیتای جهان گستر MentDB.cover2  300x169 - دانلود MentDB 3.1.3 - زمین هوشمند؛ پروژه‌ی دیتای جهان گستر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.16 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR