دانلود QuickHMI 9.6.7 – سیستم تحت وب SCADA / HMI

دانلود QuickHMI 9.6.7 - سیستم تحت وب SCADA / HMI

 

دانلود QuickHMI

| سیستم تحت وب SCADA / HMI  |

 

QuickHMI 9.6.7 نام یک سیستم قدرتمند و حرفه‌ای SCADA / HMI به صورت 100% مبتنی بر وب است. به لطف تکنولوژی‌های مدرن مرورگهای اینترنتی نظیر HTML5, SVG, JavaScript، تقریبا هرگونه محتوای بصری را می‌تواند از طریق مرورگرها به نمایش گذاشت. این برنامه، یک ابزار ساده و مقیاس‌پذیر برای پروژه‌های کوچک با Raspberry Pi تا محیط‌های بزرگ و پروژه‌هایی حرفه‌ای‌تر در حوزه کسب و کار است. نسخه جدید این برنامه، مجموعه‌ای از امکانات جامع و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید داده‌ها را به شکل مستقل‌تر و سریع‌تری به تصویر بکشید.

با توجه به چشم‌انداز دائما در حال تغییر حوزه صنعت و تولید، تحول دیجیتال توجه ویژهی را به HMI/SCADA معطوف ساخته است. کسب و کارها می‌خواهند تغییرات، چالش‌های رو به رشد عملیات و … را زیر نظر داشته و فرآیندهای کاری را به بود بخشند. همانطور که احتمالا می‌دانید، HMI/SCADA، به دسته‌ای از محصولات نرم افزاری اطاق می‌گردد که قادر است معماری سیستم را از طریق داده‌های شبکه شده کنترل و برای اپراتورها در خطوط نظارت و تولید، داده‌ها را به صورت بصری به نمایش درآورد. این داده‌ها از روی کارکرد سیستم و از طریق کارکرد RTUها، PLCها و … جمع‌آوری در نرم افزار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری مخصوص به این کار را برای شما متخصصین حوزه صنعت و تولید در نظر داریم که تمام این امکانات را در مرورگر اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد داد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار QuickHMI را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار QuickHMI :

– دارا بودن معماری کلاینت/سرور بهینه‌ با سخت افزار سیستم

– سازگاری با HTML5, CSS3, JavaScript

– کارکرد مستقل از پلتفرم

– امکانات ارتباطی رمزنگاری شده

– دارا بودن ابزار اپن سورس QuickHMI-Viewer

– دارا بودن مقایس‌پذیری گسترده

– دارا بودن سیستم اعلان و هشدار صوتی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

QuickHMI.cover1  300x186 - دانلود QuickHMI 9.6.7 - سیستم تحت وب SCADA / HMI QuickHMI.cover2  300x223 - دانلود QuickHMI 9.6.7 - سیستم تحت وب SCADA / HMI

 



مهرگان آی‌تی


Include:

QuickHMI Editor
QuickHMI Standalone Runtime
QuickHMI Viewer

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.39 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR