دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 – آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 - آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Poly برای اندروید

| بازی آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Poly 1.1.29 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی VNG GAME STUDIOS است. “زامبی پولی” یک بازی جذاب و اکشن جدید در سبک زامبی است که شما می‌توانید آن را بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین بازی کنید. ماموریت شما در این بازی، کشتن زامبی‌ها و تلاش برای زنده ماندن است. برای رسیدن به این هدف شما باید اسلحه‌های جدید را جمع‌آوری کنید و با بهبود مهارت تیراندازی، تلاش کنید که زامبی‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مراحل را پشت سر بگذارید.

با به دست آوردن سلاح‌های جدید، شما می‌توانید روش تیراندازی با هرکدام را بهتر فرا بگیرید و با نشانه‌گیری دقیق، زامبی‌های سرسخت بازی را بکشید. اگر که شما هم از بازی‌های سبک زامبی و تیراندازی به آن‌ها لذت می‌برید، این بازی مختص خودتان است! مناطق جدید را در بازی آزاد کنید و ضمن بازدید از مکان‌های جدیدتر، تلاش کنید که زامبی‌ها را در این نقاط نیز از پای درآورید. امکانات کنترلی ساده و جذاب و تیراندازی اول شخص، گرافیک و صداپردازی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز از اصلی‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Zombie Poly را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Poly :

– دارا بودن سبک منحصر به فرد تیراندازی و کشتن زامبی‌ها در مناطق مختلف

– امکان تجربه کشتار زامبی‌ها به صورت اول شخص

– دارا بودن انواع سلاح و تجهیزات کشنده‌ی زامبی‌ها

– دارا بودن ده‌ها ماموریت جذاب و سرگرم‌کننده

– دارا بودن گرافیک و صداپردازی بسیار عالی

– امکان بازی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Poly 1 150x84 - دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 - آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Poly 2 150x84 - دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 - آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Poly 3 150x84 - دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 - آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Poly 4 150x84 - دانلود بازی Zombie Poly 1.1.29 - آخرالزمان زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70.5/70.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR