دانلود SimilarImagesFinder 1.003 – نرم افزار جستجو و حذف تصاویر تکراری

دانلود SimilarImagesFinder 1.003 - نرم افزار جستجو و حذف تصاویر تکراری

 

دانلود SimilarImagesFinder

| نرم افزار جستجو و حذف تصاویر تکراری |

 

SimilarImagesFinder 1.003 نام یک ابزار کاربردی و کم‌حجم در زمینه جستجو و پیدا کردن تصاویر تکراری در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند به سرعت سیستم خود را برای وجود عکس‌های تکراری و مشابه هم اسکن کند و در پایان، نتیجه‌ی آن را برای شما به نمایش درآورد. اگر که شما هم از علاقه‌مندان به ثبت و نگهداری عکس در سیستم هستید و برایتان پیش آمده که گاها یک تصویر مشابه را در چند مسیر مختلف در سیستم ذخیره کرده باشید، شاید که حالا وقت یک پاک‌سازی اساسی فرا رسیده باشد. با این برنامه و الگوریتم‌های پیشرفته‌ی جستجو در آن، شما می‌توانید سیستم را برای وجود تصاویر اسکن کرده و تنها با یک کلیک اقدام به حذف آن کنید.

این نرم افزار قابلیتی دارد که می‌تواند با یک اسکن حرفه‌ای، تصاویر کاملا تکراری در سیستم شما را تشخیص دهد؛ حتی اگر که اسامی آن‌ها با هم متفاوت باشد! با استفاده از این موتور جستجوی قدرتمند این برنامه شما به سرعت می‌توانید تصاویر کاملا یکسان خود در سیستم را پیدا کرده و پس از بازبینی، نهایتا با یک کلیک اقدام به حذف کردن نسخه تکراری تصاویر کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار SimilarImagesFinder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SimilarImagesFinder :

– امکان جستجوی سریع تصاویر مشابه یا تکراری

– امکان پیش‌نمایش تصاویر اسکن و یافت شده

– امکان پیدا کردن تصاویر غیر همنام و تکراری

– سازگاری با فرمت‌های BMP, GIF, PNG, TIFF, JPEG

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SimilarImagesFinder.cover1  300x225 - دانلود SimilarImagesFinder 1.003 - نرم افزار جستجو و حذف تصاویر تکراری SimilarImagesFinder.cover2  300x225 - دانلود SimilarImagesFinder 1.003 - نرم افزار جستجو و حذف تصاویر تکراری

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR