دانلود CES EDUPACK 2018 – نرم افزار انتخاب مواد در مهندسی شیمی

دانلود CES EDUPACK 2018 - نرم افزار انتخاب مواد در مهندسی شیمی

 

دانلود CES EDUPACK

| نرم افزار انتخاب مواد در مهندسی شیمی |

 

CES EDUPACK 2018 نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه انتخاب جنس متریال و مواد در مهندسی شیمی است. در واقع عنوان اصلی و فعلی این نرم افزار، Ansys Granta EduPack است که پیش‌تر دانشجویان رشته مهندسی شیمی و مواد آن را با نام CES EDUPACK می‌شناخته و تجربه‌ی کار با آن را دارند. این برنامه یکی از قوی‌ترین برنامه‌ها در حوزه انتخاب متریال برای صنایع شیمیایی همچون مهندسی مواد، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، مهندسی پلیمر، مهندسی کامپوزیت و سازه است که کاربرد گسترده‌ای در بین کاربران حرفه‌ای این رشته‌ها دارد. این برنامه می‌تواند بر اساس خواص مواد، هزینه تولید و مزایا و معایب زیست محیطی ، انواع فرآیندهای شیمیایی و دیگر فاکتورهای مورد نیاز متخصصین در زمینه‌های مختلف را برآورده کند.

 یکی از مشکلاتی که دانشجویان رشته مهندسی مواد احتمالا با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکل در پیدا کردن نسخه‌ای معتبر از نرم افزار سی‌ای‌اس ادوپک است؛ در صورتی که شما عزیزان هم به دنبال این نرم افزار هستید تا بتوانید نیازهای تحصیلی خود در رشته‌های مرتبط را برطرف کنید، ما در این مطلب نسخه‌ای معتبر از این نرم افزار را آماده کرده‌ایم که به همراه راهنمای نصب و فعال‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار CES EDUPACK را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CES EDUPACK :

– امکان مجسم کردن خصوصیات مواد

– قابلیت مدل‌سازی انواع فرآیندهای شیمیایی

– مجهز بودن به بانک اطلاعاتی گسترده مهندسی و علوم مواد

– دارا بودن اطلاعات وسیع از داده‌های بیش از 4000 ماده‌ی مختلف

– دارا بودن امکان حسابرسی پیشرفته برای طراحی مهندسی

– امکان طراحی متناسب با محیط زیست

– دارا بودن امکان نصب و فعال‌سازی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

CES EDUPACK 2018.cover1  300x169 - دانلود CES EDUPACK 2018 - نرم افزار انتخاب مواد در مهندسی شیمی CES EDUPACK 2018.cover2  300x169 - دانلود CES EDUPACK 2018 - نرم افزار انتخاب مواد در مهندسی شیمی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.28 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR