دانلود Alive Video Converter 5.1.6.8 – تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود Alive Video Converter 5.1.6.8 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود Alive Video Converter

| تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

Alive Video Converter 5.1.6.8 نام یک بسته قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه تبدیل فرمت‌های ویدیویی به همدیگر است که ضمن سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های موجود به شما امکانی می‌دهد که بتوانید فایل‌های تصویری خود از یک فرمت را به فرمتی دیگر تبدیل کرده و بدین ترتیب فایل ویدیویی مورد نظر خود را برای پخش در انواع دستگاه‌های پخش‌کننده آماده کنید. این نرم افزار به طور کامل از شمار مختلف فرمت‌های موجود و رایج در حوزه صوت وتصویر پشتیبانی می‌کند و به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تنها با چند کلیک ساده، فیلم‌های خود را برای دستگاه‌های مورد نظرتان آماده‌ی پخش کنید.

این نرم افزار به طور کامل از فرمت‌های AVI, DivX, XviD, MPEG, WMV, MOV, ASF, QuickTime, MP4, 3GP, 3G2, MOD, FLV, dvr-ms, VOB to iPod, PSP, Zune, mobile 3GP, 3G2 پشتیبانی می‌کند و تنها کافی‌ست که فایل ویدیویی مورد نظر خود را در محیط آن فراخوانی و سپس با چند کلیک ساده آن را در فرمت مقصد تحویل بگیرید. این نرم افزار به طور پیش‌فرض دارای تنظیماتی است که می‌توانید تنها با انتخاب دیوایس مورد نظر، فایل ویدیویی خود را به فرمت و رزولوشن مورد نیاز خود تبدیل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Alive Video Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alive Video Converter :

– امکان تبدیل کردن فرمت‌های ویدیویی به همدیگر با پشتیبانی از طیف گسترده فرمت‌ها

– توانایی استخراج صدای صوتی از فیلم‌ها

– قابلیت تبدیل فیلم‌ها و فراهم‌سازی امکان پخش آن در TV, PSP, iPod, Zune و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alive Video Converter.cover1  300x216 - دانلود Alive Video Converter 5.1.6.8 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی Alive Video Converter.cover2  300x216 - دانلود Alive Video Converter 5.1.6.8 - تبدیل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR