دانلود ForceToolkit 1.0 – حذف محدودیت‌ها و ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز

دانلود ForceToolkit 1.0 - حذف محدودیت‌ها و ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز

 

دانلود ForceToolkit

| حذف محدودیت‌ها و ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز |

 

ForceToolkit 1.0 نام یک ابزار کوچک و کاربردی برای سیستم‌عامل ویندوز است که امکاناتی کاربردی را در این سیستم‌عامل برای شما فعال می‌کند. با این برنامه، شما می‌توانید با اولویتی بالاتر، کنترل‌های برنامه‌‌ها در ویندوز را دستکاری کنید. همانطور که همه ما می‌دانیم، آیکون‌ها و دکمه‌هایی که در ویندوز به رنگ خاکستری هستند را عمدتا به عنوان آیکن‌های غیرفعال می‌شناسیم. این آیکون‌ها، به طور فنی غیرفعال و یا غیرقابل کلیک هستند و بنابر شرایط مختلف فعال یا غیرفعال می‌شوند. با استفاده از نرم افزاری که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی فراهم خواهد بود تا بتوانید انواع کنترل‌های غیرقابل کلیک در نرم افزارهای گوناگون را دوباره فعال کنید.

در واقع این نرم افزار با هدف رفع محدودیت‌ها و همینطور ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز طراحی شده و کاربر می‌تواند با انتخاب کردن دکمه، چک باکس یا … در انواع برنامه‌ها، آن‌ها را فعال یا غیرفعال کند. این ابزار کوچک و کاربردی، با انواع مختلف اپلیکیشن‌ها و کنترل‌های موجود در آن سازگاری دارد و شما می‌توانید با تعیین کردن نوع کنترل، وضعیت جدید آن را با اولویتی بالاتر انتخاب و سپس با یک کلیک، وضعیت آن کنترل را به شکل دلخواه خود تغییر دهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ForceToolkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ForceToolkit :

– امکان فعال کردن دکمه‌ها، چک‌باکس‌ها و انواع دیگر اپلیکیشن‌ها در ویندوز

– فراهم‌سازی امکان کلیک بر روی دکمه‌های خاموش (غیرفعال) در برنامه‌ها

– امکان مخفی کردن پنجره، یا برنامه و فعال سازی آن در پس‌زمینه

– امکان مخفی کردن کنترل‌ها و متون مختلف در اپلیکیشن‌های ویندوزی

– امکان رفرش کردن یو آی اپلیکیشن‌ها

– امکان تغییر دادن عنوان پنجره‌ها

– قابلیت تغییر دادن سایز پنجره‌هایی با اندازه ثابت

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ForceToolkit.cover1  300x192 - دانلود ForceToolkit 1.0 - حذف محدودیت‌ها و ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز ForceToolkit.cover2  300x192 - دانلود ForceToolkit 1.0 - حذف محدودیت‌ها و ویرایش امکانات کارکردی کنترل‌ها در برنامه‌های ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR