دانلود UkeySoft Video Converter 11.0.0 – مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

دانلود UkeySoft Video Converter 11.0.0 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 

دانلود UkeySoft Video Converter

| مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی |

 

UkeySoft Video Converter 11.0.0 نام یک ابزار جدید و حرفه‌ای جهت ویرایش و تبدیل فرمت‌های ویدیویی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا بتواند فیلم‌های خود را با سهولت بسیار به فرمت‌های مختلف تصویری تبدیل کند. این برنامه مجهز به امکاناتی پیشرفته در زمینه ویرایش کردن فیلم‌ها است که از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به امکان تغییر دادن کیفیت فیلم، کاهش دادن سایز فایل خروجی، ادغام کردن فیلم‌ها با هم، اعمال افکت‌ها و همینطور اضافه کردن واترمارک بر روی فیلم‌ها است. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید با سهولت بسیار، تمام نیازهای خود در زمینه ویرایش و تبدیل کردن فرمت فایل‌های ویدیویی را پوشش داده و از امکانات کاربردی این برنامه نهایت استفاده را ببرید.

این نرم افزار تقریبا از کلیه فرمت‌های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با فراخوانی فیلم‌ها و فایل‌های صوتی آن‌ها را به انواع فرمت‌های دلخواه خود تبدیل کند. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا بتوانید ضمن حفظ کردن کیفیت فیلم، آن را به فرمت‌های مختلف HD/4K تبدیل کنید. برخلاف دیگر ابزارهای موجود در این زمینه، نرم افزار فوق امکان ویرایش و تبدیل کردن فیلم‌ها را با سهولت بسیار در اختیار شما قرار می‌دهد تا کاربر بتواند بدون نیاز به دانش تخصصی در این حوزه، نیاز خود را برطرف کند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار UkeySoft Video Converter را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UkeySoft Video Converter :

– امکان تبدیل کردن انواع فرمت‌های صوتی و ویدیویی

– امکان حفظ کردن کیفیت فیلم‌ها در حین تغییر فرمت

– امکان تبدیل فیلم‌های Blu-ray/DVD

– فراهم‌سازی امکان ویرایش آسان فیلم‌ها و انجام عملیاتی همچون برش دادن فیلم‌ها، چرخش فیلم، اضافه کردن زیرنویس، فایل دوبله، افزودن افکت و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UkeySoft Video Converter.cover1  300x186 - دانلود UkeySoft Video Converter 11.0.0 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی UkeySoft Video Converter.cover2  300x186 - دانلود UkeySoft Video Converter 11.0.0 - مبدل حرفه‌ای فرمت‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR