دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game – Premium – MULTIPLAYER 1.5.4.1 – آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game - Premium - MULTIPLAYER 1.5.4.1 - آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game – Premium – MULTIPLAYER برای اندروید

| بازی آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

MR RACER : Car Racing Game – Premium – MULTIPLAYER 1.5.4.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Azur Interactive Games Limited است. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به سری بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی هستید و دوست دارید رقابتی جذاب و هیجان‌انگیز را در دنیای اتومبیل‌های مدرن تجربه کنید، ما برایتان عنوانی را آماده کرده‌ایم که می‌تواند شما را تا مدت‌ها با رقابت‌هایی جذاب و پرتنش سرگرم کند. این بازی را هم می‌توانید به صورت آفلاین و هم آنلاین تجربه کنید و از تجربه رقابت با دوستان خود در ترافیک جاده لذت ببرید.

بازی‌های سبک اتومبیل‌رانی در هر پلتفرم طرفداران بسیار زیادی دارند. اگر که شما هم از گیمرهای موبایلی هستید و از تجربه رقابت‌های اتومبیل‌رانی لذت می‌برید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عنوان تازه‌ای در این سبک را آماده کرده‌ایم که امکانی فراهم می‌کند تا بتوانید رقابتی مهیج و جذاب را با اتومبیل رویایی خود تجربه کنید. در این بازی شما با ده‌ها ماشین سوپر اسپرت و مدرن سر و کار دارید و می‌توانید هرکدام از آن‌ها را به صورت مجزا ارتقا داده و شخصی‌سازی کنید و مرحله به مرحله، اتومبیل خود را ارتقا داده و خصوصیات جذاب‌تری را به آن اضافه کنید. هم اکنون می توانید بازی MR RACER را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MR RACER : Car Racing Game – Premium – MULTIPLAYER :

– امکان یادگیری سریع و آسان

– قابلیت بازی آنلاین و آفلاین

– توانایی رقابت با دوستان

– دارا بودن حالت داستانی شامل 100 مرحله مختلف

– امکان تجربه بازی در حالت تعقیب و گریز پلیسی

– امکان بازی با 15 سوپر اسپرت جذاب و دیدنی

– قابلیت شخصی‌سازی و کاستومایز کردن خودروها

– دارا بودن گرافیک 3 بعدی و چشم‌نواز

– امکان بازی در 5 لوکیشن واقعی در دنیا

– گرافیک و صداپردازی مهیج و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MR RACER1 150x84 - دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game - Premium - MULTIPLAYER 1.5.4.1 - آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت MR RACER3 150x84 - دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game - Premium - MULTIPLAYER 1.5.4.1 - آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت MR RACER2 150x84 - دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game - Premium - MULTIPLAYER 1.5.4.1 - آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت MR RACER4 150x84 - دانلود بازی MR RACER : Car Racing Game - Premium - MULTIPLAYER 1.5.4.1 - آقای مسابقات برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58.1 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR