دانلود Navicat Charts Creator Premium 1.0.8 x64 – ساخت نمودارهای بصری از روی داده‌ها

دانلود Navicat Charts Creator Premium 1.0.8 x64 - ساخت نمودارهای بصری از روی داده‌ها

 

دانلود Navicat Charts Creator

| ساخت نمودارهای بصری از روی داده‌ها |

 

Navicat Charts Creator Premium 1.0.8 x64 نرم افزاری است که می‌تواند دیتای شما را به انواع مختلف چارت و نمودار بصری تبدیل کند تا بتوانید به یک دیدگاه جامع از دیتا در نمودارها دست یابید. این برنامه مناسب برای متخصصین پایگاه داده و آن دسته افرادی است که قصد دارند از روی داده‌ها و گزارشات موجود، نمودارهایی بصری بسازند و آن‌ها را در قالب نمودارهایی قابل فهم به نمایش درآورند. این نرم افزار، به شکل مستقیم و تحت ارتباط با پایگاه‌های داده‌ای مختلف نظیر MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Oracle, SQLite, SQL Server کار می‌کند و از این طریق، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید از داده‌های موجود در پایگاه داده، گزاراشاتی بصری و گرافیکی بسازید.

همانطور که می‌دانید، این روزها پایگاه داده در انواع سیستم‌های نرم افزاری به عنوان قلب تپنده‌ی آن‌ شناخته می‌شوند. داده‌ها در سازمان و کسب و کارهای مختلف از اهمیت ویژه‌ای برخودار هستند و همواره این نیاز وجود دارد که بتوانید از روی داده‌ها، گزارشاتی برای فهم هرچه بهتر جریان کار فرآیندها، نسبت زود و زیان و … ایجاد کرد. مدیران سازمان‌ها، با استفاده از داشبرد و نمودارهایی که بر اساس داده‌‌ها ساخته می‌شوند، می‌توانند در یک نگاه به چشم‌انداز جامعی از آنچه در جریان است برسند. با این نرم افزار جامع و کاربردی، شما هم به سرعت می‌توانید از روی داده‌های موجود در پایگاه داده‌ی خود، گزارشاتی در قالب نمودار و چارت ایجاد کرده و آ‌ن‌ها را در معرض نمایش درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Navicat Charts Creator را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Navicat Charts Creator :

– امکان تعیین نوع دیتا سورس برای ساخت چارت و نمودار

– قابلیت طراحی نمودارهای شخصی و کاستومایز شده

– امکان به نمایش درآوردن نمودارها در صفحه داشبرد

– فراهم‌سازی یک محیط کاربردی برای انجام کار تیمی

– دارا بودن امکان ارتباط با انواع پایگاه‌های داده‌ای MySQL, MariaDB, PostgreSQL, Oracle, SQLite, SQL Server

– دارا بودن محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Navicat Charts Creator.cover1  300x191 - دانلود Navicat Charts Creator Premium 1.0.8 x64 - ساخت نمودارهای بصری از روی داده‌ها Navicat Charts Creator.cover2  300x176 - دانلود Navicat Charts Creator Premium 1.0.8 x64 - ساخت نمودارهای بصری از روی داده‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 112 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR