دانلود UkeySoft Video Watermark Remover 8.1.0 – نرم افزار برداشتن واترمارک فیلم

دانلود UkeySoft Video Watermark Remover 8.1.0 - نرم افزار برداشتن واترمارک فیلم

 

دانلود UkeySoft Video Watermark Remover

| نرم افزار برداشتن واترمارک فیلم |

 

UkeySoft Video Watermark Remover 8.1.0 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به طور خاص برای حذف واترمارک از روی فیلم‌ها طراحی شده و با دارا بودن امکانات جامع و حرفه‌ای در این زمینه، به شما کمک می‌کند که طی چند کلیک ساده بتوانید از روی فیلم‌های خود واترمارک و یا هرگونه لوگو و یا آرم را بردارید. این برنامه در واقع روشی ساده و موثر را برای حذف واترمارک از روی فیلم‌ها به شما پیشنهاد می‌کند که حتی کاربران مبتدی هم با آن بتوانند انواع واترمارک، زیرنویس و … را از روی فیلم حذف کرده و در صورت تمایل واترمارک دلخواه خود را جایگزین آن کنند.

نصب و راه‌اندازی این برنامه بسیار ساده و سریع است و کاربر می‌تواند در چند قدم ساده و مختصر، به صفحه اصلی آن هدایت شود. در ادامه، تنها 3 قدم پیش روی شماست تا بتوانید واترمارک مورد نظر را از روی فیلم‌ها حذف کنید. در ابتدا فایل ویدیویی مورد نظر را فراخوانی و از پیش‌نمایش فیلم، واترمارک موجود در فیلم را انتخاب کنید و در نهایت با کلیک بر روی دکمه مخصوص، فرآیند حذف واترمارک را آغاز کنید. کارکرد این برنامه به نحوی است که هرگونه لوگو و یا واترمارک از روی فیلم را می‌تواند بدون برجای گذاشتن اثری از آن‌ها حذف و بک‌گراند آن را مجددا بازسازی نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار UkeySoft Video Watermark Remover را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار UkeySoft Video Watermark Remover :

– امکان حذف هرگونه واترمارک از روی فیلم‌ها

– سازگاری با انواع فرمت‌های ویدیویی رایج

– امکان حذف و جایگزینی واترمارک

– دارا بودن سرعت پردازش بسیار عالی

– امکان کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

UkeySoft Video Watermark Remover.cover1  300x187 - دانلود UkeySoft Video Watermark Remover 8.1.0 - نرم افزار برداشتن واترمارک فیلم UkeySoft Video Watermark Remover.cover2  300x187 - دانلود UkeySoft Video Watermark Remover 8.1.0 - نرم افزار برداشتن واترمارک فیلم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 42.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR